IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, October 20, 2010

Gedik wey nak berhenna

hohooooo..gedix gile aku ngan KIM nak berhenna bagai
tadi la ni kt opis bawah ni ade 1 kedai baru.buat henna
so kasi try la sedassss

aku mintak design RM5/hand


aku ingat RM5 punye simple jek..sekali penuh gak koooo


cantek x???
tggu smp henna kering siap basuh sume baru balik opis


mampos msk opis kul 3
nasiiib bos xde :p


ape laaaa KIM tu buat
heheee dia laju2 lap sbb takot pekat sgt


ni la kedai nye
pasni xyah la peluh2 gi sesak2 kt Masjid India nun
dalam ni siap econ pastu price pn xla mahal pun

i loooikeeee

*tapi ttibe takot nak balik umah.syarul marah camneeeee :0

11 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

yang..
aku baru jee ingat nk buat gak henna tu...sbb kt deret opis ni pon ada kedai baru gak..

sekali ko da buat dulu daaa..hehee
tp murah laa yang...

aku klu bleh nk henna kt kuku2 skali..nk feel pengantin..kata musim org kawen kan..muahahaha

zura@iwan said...

wahhh berhenna bagai...kita x penah try pon..ntah kureng minat sket..hikss

tp lawa kena kalu kulit cerah mcm ko..hehe

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

syana cantiknyerrrrrrrrrrrrrrrrrr .. kalau ler dlm2 uitm nieh ada ...

cik helena said...

takut balik umah tu kelaka!haha

mama_umar_maryam said...

hahaha,klu aku pon takot gak nk berdepan dgn apai,pdhal die xkesahpon kot..

Gieyana said...

cantik design dier...berseni gitu! I loikeee...:)

☆ciK mOt☆ said...

bis ko balik ke tak???
hehehe

Nana said...

heheh aku skali je wat henna ni time nk kawen dlu...tu pon kena marah ngan bapak aku dia kata mcm keling

sall said...

hahahaha....kita suka mesti dia suka lo...

mama tisya said...

over dr pengantin

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????