IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, October 20, 2010

Bukan sushi king ye.

ni sushi queen jek

lepas aku balik dr cuti bersalin ari tu, jalan2 kt supermarket bwh ni
gile gempak wey skrg
da ade macam2 barang baru :-)

bulan pose ari tu da nmpk da tempat sushi ni
tapi time tu xde la nk sgt kan
smlm jalan2, teros rasa nk ngap sushi

teros share ngan KIM beli sushi
aku kalo nk makan sushi pn selalu beli kt TESCO je
murah & ok la.kena la ngan rege dia yg murah tu

-teringin nak makan sushi yang pusing2 meja tu.alaaa Sushi King la :p

7 comments:

mama tisya said...

aku pn tringin nk mkn kt sushi king tk pernh try lg..tp takut tk lalu mkn je..hehehe..yg sushi kecik2 mcm ni ada bli kt jusco

Nana said...

aku xreti wei mkn sushi heheh penah la try sambil makan sambil tutup idong hahah amrul suka la menda alah sushi ni

SyaNa said...

aku pernah try ok la rasa dia
cuma aku xamik la yg mentah2 tu

SyaNa said...

nana, dulu aku pn xsuke
tapi da try sedap
dulu makan siap minum air laju2

zura@iwan said...

sedap ke sushi ek..kita penah try sekali...tp ....x leh masuk la..haha..

sall said...

Aku mmg x reti mkn menda alah ni weyyy...

mama tisya said...

best