IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 11, 2010

Syamil Iman: 3months

Ya Allah seketol muke papa nye
jeles aku sume kabo gitu :p
xpe laaaa, umi dapat parut kt perot je pn xpeeee :(



Iman 10.10.10 genap 3 bulan
kejap jek masa berlalu.

amboi sekarang ni kalo dpt gelak kemain lagi.aku rasa dia tgh syok dgr sore sdiri kot
excited semacam :-)
tgh2 kena ikat tu boleh lagi nak gelak2 jerit2


jangan tanya berapa KG. sbb aku xpegi klinik lagi
eh baby 3bulan ade cucuk kan..lupe nk tgk kad klinik tu :p

tapi yg pasti mmg domok la.aku tak kesaaaahhh janji anak aku sehat
dan ceria!!!

oh skrg ni Iman ade kemajuan baru :-)
sgt suke aku.makin sayang aku kt Iman ni

Iman skrg da tido kt bilik sdiri
masuk malam td da 2 malam.
mmg berjaya ok.tak nangis.

dan aku rasa dia lebih nyenyak
ye la sbb kalo tido ngan kitorg kejap2 org ni dok kalih tempat tido, kejap2 kang pusing sini kan
kitorg batuk pn dia terkejut

so bile tido sdiri xde gerak2 kan.so dia pn suke
Sebelum tido:
-minum susu bg kenyang
-burp kan dia dulu pelok2 manja2
-letak kt katil
-pasang fish pusing2 dia

*tau2 lena teros :-)

aku pasang baby monitor *tu kt tepi iman tu*
so ade 1 lg dlm bilik aku.aku letak tepi telinga
mmg mula tu sensitif sgt aku ni.bunyi dia gerak pn aku melompat pegi bilik dia cek
hehee tp nnt lama2 ok kot.
mmg aku saje xbg bantal & selimut.senang hati aku dia tido xde ape2 tu
biar je dia telentang gitu

-alhamdulillah so far Iman xbyk ragam.mmg senang nk jaga dia.tak tau la nnt da besar2 byk akal dia kan.

13 comments:

♥cikmOt♥ said...

bagusnya iman tido sorang2 gini..aku???tak leh wei...tak lengkap tido aku tak bau anak anak...hehehe...

Ami said...

domoknyee huhu tgk gambar die gelak tue,pipi penuhh huhu.3 bulan ade cucuk,4 bulan yg takde kan?

Diarihatiku1976 said...

bagus syana.. iman lelaki soo ajar dia berdikari ekkk...

SyaNa said...

comot~ bukan aku xrindu weyy..angau gak.tapi kena train dr skrg

ami~ hahaa mmg penuh ami

kak ina~ haah tu yg nak train dia xmo manja kan sgt

mama tisya said...

wah iman dh tdo bilik lain ye..sennag la ko tetttttt...ahhahaha

Izza - Jiejah said...

Alololo bagusnya iman bombom ..abg adam sampai sekarang tidur bawah tetiak mummy hehehe

SyaNa said...

eryn, senang nk ade adik iman nnt..hahaa

jiejah~ tu la aku saje start dr skrg jiejah.kang start lmbt mau smp ke besar kepit kt aku

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

dh 3bln ye...cepat masa blalu kan....

aahhh muka cm abah dia ..hikss.

Puteri Satu said...

akak riso nyamok kaco jek... gegegege...

SyaNa said...

zura~ cepat je kan..mmg copypaste

kak puteri~ nasib umah xde nyamok kak :-)

cintaKusayangMu said...

k.syana...xde halangan la tgh2 akk tu..lps ni adik iman plak menyusul...kahkahkah

mama_umar_maryam said...

wah,respek la iman blh tdo sorg,abg Umar pon kdg nyelit gak kt kitorg,hehehe mcm kenal je monitor tuh ;)

sall said...

iman membesar ngan sihatnye. yg penting aku nak “MAKAN MCDONALD FREE?????”