IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, October 21, 2010

Wendy's

ooohoooo hari ni aku 1/2 day
tu yg xde update pagi tadi

jom la kite cuci mata lunch aku tadi
aku smp opis teros bwk KIM gi wendy's mont kiara

teringin nk makan burger & frosty dia

ni namanye baked potato chilis & cheese


ni menu aku tadi
frosty yg sedapppp..


ni menu KIM
yg dlm mangkuk kanan tu chilis..sedap tapi cair la td


entrance wendy's


aku jarang makan wendy's ni sbb mahal sket
tadi menu aku tu sume RM20
hoooohooo sekali sekala bleh la.ni takat burger 20 ringgit tak baloi kot

8 comments:

mama tisya said...

aku pernh mkn sekali je kt wendy's kt jj setiawangsa..tu pn bli tapau je tisya nk mkn nuget,aku bli float je

wawa said...

aduh...ada aku cari wendy petang ni pas keje nih...

Akma Azlin said...

erk! halal ke wendy's ni?

mama_umar_maryam said...

aku xpnh try lg wendy's..

Gieyana said...

waaaa waaaa..terliurnya di sini...nk try gak la nnt bila turun KL..:)

sall said...

wowowowo....baked potato chilis & cheese ni paling sssedappp lo..

Nana said...

aku baru sekali je makan kt wendy's
ye la mmg mahai kan makanan dia seme

mama tisya said...

best