IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 11, 2010

My best fren's wedding

ok tadi da emo2..skrg kite cool sket ye.amik mood b4 start keje :p

smlm adelah hari yg da laaaamaaaa aku tggu :-)
selamat sudah best fren aku menjadi PUAN

sape lagi kalo bukan PUAN ILIAWATI :-)
aku hepi sgt dia da selamat nikah sanding bagai


see panas terik pn i hepi tau :p
matching baju ngan stroller kan..hahaa



siap ade silat ko.tgh syok2 tgk org bersilat
sekali tu bleh plak dorg dok jerit "hooo haaa" ye la amik feel konon nak lawan kan
pastu iman bleh nangis terkejut sbb dia dok dlm stroller kan
hahhaaaa panik gueeee


da mmg aku dok dekat gile ngan org bersilat.mau anak aku tak terkejut


best sbb dapat jmp member zaman gelap :p
maryne, nasib ko dtg tau.kalo tak mmg aku bg ko ayat membakar jiwa

-housemate + classmate + ronggeng-mate :p


tgh2 syok posing tanpa anak, ttbie sedar diri aku ade anak rupenye
hehee teros gigih dukung walau anak tgh nyenyak tido
so maknye posing syok sdiri la :p


eila bleh plak sesat barat..tu yg lambat tiba
juga housemate, classmate & ronggeng-mate


pengantin lama & baru


Iman ni best fren papa dia tau.
kalo nampak muka papa teros ceria..


-ilia, aku doakan ko bahagia smp hujung nyawa.
kepada suami puan ilia: mie, jaga kawan aku ni.
nanti jemput la dtg umah aku.*macam jauh jek umah*

4 comments:

Gieyana said...

Selamat Pengantin Baru utk kawan ko k...Waahh..sedondon ko ngan stroller Iman..:)

SyaNa said...

hehee..ikot tema katanyeee

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

slmt pgntin baru ye...

kaler oren sdondon...hikss...lawa...

Anonymous said...

sweet sangat pengantin ni