IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, October 7, 2010

Saya mau poweerrrrrrr

kan best kalo aku mcm otomen ke superman ke.ade power2 ni kan
bile power kurang nnt kat dada tu blink2 kaler merah
bile blink2 tu cepat2 caj power balik
*ok merepek*

aku nk tunjuk ni.tak tau la mmg btol ke atau psikologi je kan
kkdg aku ni pengaruh TV / iklan tu kuat sket
korang pernah minum ni tak???

pernah?? xpernah???
aku minum ni lepas2 bersalin.seminggu b4 masuk keje dulu da start minum
time bulan pose.kadang aku sahur ni cicah meskut

ok yang aku nk story ialah, mmg powerrrr ko aku minum ni
ok jgn pk 18sx ye..xde kena mengena ye.even dia kacip fatimah ke power root ke

tapi siyes aku xrasa ngantok time aku minum ni seminggu direct dulu
pastu lately ni aku da kurang minum
ttibe minggu ni aku jd weak sgt.rasa ngantok time driving, bgn pagi pn mcm koyong2 jek

ni aku siap bwk bekal ke opis.
sat lagi mau buat secawan :-)
nekad nk minum balik kopi ni.SAYA MAU POWERRRRR!!!!

cicah plak ngan meskut cekelat ni kan..sedap kot kan

moh kite bancuh kopi

8 comments:

eixora said...

mesti power weh..
malam jumaat...

Anonymous said...

aku mnm kopi ni
sedapp aku suka wat pekat2

Anonymous said...

eh jap nape banyak sgt menda ko suka aku suka hahaha pizza la power root la ekekekek

SyaNa said...

eixora~ haaippp malu aii :p

nana~ kite serupaaaaaa *nanyi lagu*
hahaa

Iela Fazielah said...

amboi syana... nak power ye??? hehe... ila pun suka mkn oat cruch tu.. biskut diet tu..

ila ada tag buat GA pasal makan... nnt buat ye..

adyna AB said...

tp jgn overdos tau..xelok sgt 3 in 1 nie..bkn skrg rasa tp nnt bila kita tua..tu yg jd ketagih..gtau jer hehehe

Pepel BoNda AmaNi said...

wah dah power ka??? hahahahahahha..tetttttttttttttttttt

mama tisya said...

power ke:-p