IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 15, 2010

Tak mampu nak gi starbuck :(

siyes wey...tak terjejak da kaki aku kt SB tu
teringin gak.tapi ku tahannn jek diri ni
hahhaaa

so skrg ni aku da cari pengganti
mmg la tak hebat mcm SB kan
tapi boleh laaaaaa

ni yg baru aku rasa..ade tambahan bahan2 dalam tu
yang best tu siap dapat mug comel tu :-)
aku beli kt OU hall depan LEVI'S ade mcm jualan promo
1 peket ni RM11 jek *murah la kot*

aku kalo minum yang brand NESCAFE tu sure sakit kepala tau
tapi kalo minum yg ni tak pulak.so setia yang ini je la :-)
aku minum 1 peket sehari.ok la kot kan.tak la over dos aku rasa

8 comments:

Cujie said...

cujie tak pernah cuba yang premium gold ni... selalu minum yang biasa.

tapi kadang kalau badan letih cari je pearl cafe ni. sure boost up energy. :))

Anonymous said...

dulu masa aku mula2 try mmg ketageh tiap2 ari nk mnm..tp tu masa kt company lama la..diorg bli ltk kat pantry..skang ni dah jrg2 mnm sbb jrg2 bli heheh tp sius ketageh

SyaNa said...

kan cujie kan..rasa teros bertenaga :-)

nana, adekah aku pn da ketagih?? oh noooo

saveme_zero said...

ksu pun suka pearl ni tapi skrg dah minum susu kambing pulak. mengembek je aku..hahaha

Liana Manjaku said...

cawan dia cantik! Nak juga beli! Syana...sama lah dengan kimm! Sejak kerja kat tempat sekarang nie... xsampai 3 kali minum kat SB tu! Bukan per...opis skrg nie kat ket tepi lebuhraya! manalah ada SB! huhuhuhu

Anonymous said...

aku suka oldtown white coffee hazelnut...pack color hijau...sedap tak hingat..ketagih aku minum tuh..(ilia)

mama tisya said...

tk brp minat nescafe

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????