IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 11, 2010

Aku berjaya!!!!

yeahhh!!! i did it!!!!
aku berjaya driving bersama Iman.ALONE!

best sgt experince ni.hanya aku & iman :-)


iman tidooo je dlm kete.kalo bukak mata pn dok terkebil2 tgk aku..hahaa
sure dia pelik ape la umi tgh buat tu :p


harap iman camni la smp besar ye..bleh kite jalan2 tanpa batasan
hahhaaaa


saje aku bwk iman gi Wangsa Walk.bersama2 kak phira & sofea


tgh2 syok jalan tu bleh plak iman buat "inti"
da la WW ni xde baby room.susah oo mau tukar diapers
sbb tu aku suke pegi OU
da la besar pastu Nursing Room melambak


Iman with his cousin :-)


pastu makan eskem kt Mingo2
sape pernah try??? sedapppp *ilia, aku tolong pomot :p*


Iman with maklong :-)

terserlah Iman domok..hahhaaa
tp aku rasa mmg susu S26 tu budak jd domok gitu kot :p
sbb sofea pn minum susu tu jd pipi labuh time baby


sedap tapai eskem..fuh!!!

-ingat kot ade anak aku dok umah jekkkk.xdapat wey aku kan suke berjalan..hehee

14 comments:

♥cikmOt♥ said...

huhuhu...
memg domok weii..
beh uli2 ni...ahahaha...

A.H.A.D said...

aqeel dlu pun s26 gold..sama je bulat cam iman tu..skg dh promise gold..

Iman, ajakla mama jln umh aunty main ngn afeef hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

geram btoi aku tengok iman...rasa nak hugs2 jerk...sangat cubby ok....sweet sangat....aku hari nie pun buat pertama kalinya bawak amani sendirian..pehhhh mencabar minda btoi....letak amani dalam bakul....drive g umah pengasuh...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

tahniah2...bjaya drive sdiri ye...hehe...

chubby ye iman....geram tul..

Unknown said...

kemain panjang kaki dah beranak sorang kan hang shana... hahaha...

zai@umiaiman said...

eiiii geramnyer nengok pipi iman...comeiii...

Iela Fazielah said...

cayalah.... slagi boleh jln2.. jalan je... xsusah pun.. hehe...

mama tisya said...

bagus2 sennag nk ke mn2 dlm erti kata lain nk dating blogger2...hehehe

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

baiknyer iman .. oh yer syana kalau x silap ada kan tulis kt car sear tu ...if nak pakai@pasang kena pakaikan mengadap cermin depan jgn belakangkan cermin .. bahaya ..

SyaNa said...

diana, dia kalo bwk 10kg kena pandang blkg
tp make sure jgn ade air bag.

eITA said...

anak sy pun minum s26 gold. tapi step 2. susu ni bagus utk perkembangan baby.

Anonymous said...

hehehe aku masa mula2 drive bawa damia kan time g kenek masa umur 2bulan klw bawa jauh2 skit umur dia 5 bulan

mama tisya said...

best dpt jln2

sall said...

CAya la...teruskan keberanianmu yg penting aku nak “MAKAN MCDONALD FREE?????”