IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 22, 2010

Bukan saje nak pow suami

hahhaaa tajuk tak boleh blah!!!
ye la kan..bukan saje2 aku nk pow laki aku mintak iron baru


ateee aku bukan gosok baju dia pun
lepas aku bersalin, mana pernah aku gosok baju dia

oh kijammmmmm

tapi smlm dia bwk balik iron baru :-)



aku ni pesyen mmg xreti pakai iron ade wayar tu
kena pakai cordless gini




gamaknye dia pn xtahan iron baju sdiri guna iron lama ni kot
ko tgk la nazak gileee weyyy

ngan melekat kain la, ngan pecah la..hahahaa
mmg taraf wajib tukar la kan




pastu dia bwk hadiah utk IMAN
hahaa bukan menan ek

thermos pot ni :-)
legaaa aku xyah da masak air letak dlm flask bagai


TQ papa :-)



yang lama punye ni da rosak :(
bleh pkul 4pagi aku nk buat susu iman ari tu dia rosak


tak gelabah aku nk masak air bagai
huhuhu


harap2 5tahun akan dtg baru jahanam ye sume benda ni :p

6 comments:

Izza - Jiejah said...

thermo pot aku pun jahanam gakkk , tp bila tau jek aku peknen terus lokong belikan hat baru ekekeke

hat lama tu seumur adam bertahan-5thn kikiki

SyaNa said...

jiejah, hadiah peknen ke tu??hehee

rasp said...

iron kak pun azab dah tapi still maintain nak pakai hehehehe

Anonymous said...

hehe beznye iman kecik2 dah dapat diah brg letrik hehehe

sall said...

beruntung badan. Dpt somi yang sangat2 perihatin.

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????