IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 25, 2010

PCM Small Gathering

Venue: A & W Jusco Setiawangsa
Time: 23/10/10 (11 pagi)

berjaya gak erryn a.k.a mamatisya arrange mini gathering ni
tapi gathering kali ni hanya utk ibu & anak jek
bapak2 tinggal umah ye..hahhaa

janji ngan erryn dtg kul 11
tapiii kul 11.30 br aku hegeh2 smp.org sume da abis makan da :p


sengih2 tapi dlm hati takut kena marah ngan erryn..hahahaa


ni food dorg..gile terliur tgk float tu


aktiviti: makan2 gosip2 gelak2


aku mmg multitasking.sambil mkn bleh gosip, bleh gelak..hahaaa


yang hadir.even tak ramai tapi meriah kooo






cewah..iman da mcm artis..hahaaa



ade dua IMAN ari tu
1 iman aku, 1 lagi iman zura

dua2 iman pun mok2..hahaaa
IMAN aku, 3bulan ++
IMAN zura, 6bulan.
tisya ni sebok dok usha kipas iman tu..hahaaa
ala tisya kan ade gak kipas gini


mmg best la gathering ni.lain kali buat lagi ye erryn
sonok lepak2 makan2 gosip2 ngan korang
-terlepas gak rindu aku nak makan ngan ko erryn-
credit gambar: erryn & shiemz

12 comments:

Anonymous said...

hahah tu la aku cakap iman mmg jadi tumpuan aritu seme kerumun kat dia hehehhehe

mama tisya said...

benornya nk dating ngan ko je ..yela lama tk dating mkn2 kn tp rs rmi lak geng pcm dk kawsan keramat/wmaju so kena la war2kn kt fb kn nanti ada plak ckp..'eh tk ajk pn'...hahahaha


tp mmg best ler..tk rmi sgt tp tetap meriah and bole gosipssss sambil mkn..yum2

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah bestnyer ..lama giler tak masuk pcm niah

SyaNa said...

nana, sbb dia yg paling Jr tu yg glemer abis tu
hahaaa

erryn, nnt bile2 meh la dating ber2
bleh gosip tanpa sempadan..hahahaaa

diana, kitorg pn tak msk PCM da.tapi still melekat geng PCM ni

Unknown said...

Abg hadzeq lak bukan leh tgk dak2 tembam.. dier geram.... tue yg cium..n dok kacau iman2 tue.... dua2 bam2 lak tuh... hahhaa

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Diarihatiku1976 said...

wahhh meriah nyer... akak pun warga PCM gak.. awat tak jemput...

Iela Fazielah said...

syana: bestnyer...!!!!

Afne said...

knp aku tak tau pn ada mini gath weiiii :(

SyaNa said...

erryn ade canang kt FB

Anonymous said...

mayb ada yang tak perasan kot eryn canang tu kan...

nanizamros said...

syana bile aku leh chat ngan ko nie???