IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, October 12, 2010

Aku ada penyakit

kekeee..tajuk ntah hape :p
ni aku nk luahkan ni.aku ade satu penyakit tau
tapi aku rasa sume pn mcm aku kot
:-)

sakit ape??? hahhaaa sakit nak abiskan duit
walau xde duit nakkkk jugak soping
even dpt soping gula2 10sen pn puas hati

mmg selalu gitu aku ni wey.kadang tu ntah ape2 aku beli
tapi mcm syok jek bile dpt membeli
korang mcm aku x????

cth semalam kan.time lunch aku sorg2
ttibe rasa mcm nk membeli.tapi dlm poket ade la xsmp RM50
hahhaaaa kering wey nak tggu gaji :p

pastu saje masuk watson.sambil jalan dlm tu kepala dok ligat usha apeeee aku nk beli
hahhaaa pastu teros aku capai mende ni


sambil2 amik tu dok pk ni keperluan ke kehendak??
mmg sah2 kehendak(kehendak diri nk soping kan)
tapi teros2 aku ckp dlm hati, ni keperluan ni

yang ELLIPS tu keperluan sbb rambut aku mcm kering skrg ni
yang wet tisu tu keprluan gak sbb kalo mkn kt kedai pastu basuh tgn xde sabun kang busuk sambal belancan xhilang.so penting ni :p

tu yg syarul dok bising kt aku tu.sbb adeeee je mende ntah hape aku beli
dia ckp jgn beli baju Iman da skrg, tapi aku beli benda len plak
hahahaa (nasiib la gaji next week)

-ni tgh gatal tgk dok tgk kedai online.adoi laaaa-

11 comments:

mama tisya said...

sbr je la ko ni..ingtkn penyakit apa td...:-p aku tkde penyakit mcm ko...

Iela Fazielah said...

wah.. penyakit ko tu ada mcm penyakit aku gak.... skrg bab bl bj anak2 xde dlm pikiran.. ni tgh dok ushar brg rmh n brg dapor lak.. ahaks!

SyaNa said...

erryn~ ko ade 1 sakit mcm aku.iaitu MAKAN tempat best
hahaaa kan kan??

iela~ hehe tgh hot nak mendeco ek

zura@iwan said...

hehehe...kaki sopping gk ko ye...x per utk kpuasan...x per..

kita pon duk pakai ellips tu...hehe..

mama_umar_maryam said...

penyakit nih blh beransur pulih klu tertgal wallet je,hahahah,dan cimb atau m2u dah tgal sen sen ;p

mama tisya said...

nasibaik bab mkn tu tk dtgkn penyakit..tp kena ati2 gk mkn mcm2 kn...:)

wawa said...

sama la shana....time duit dah habis tu la makin menajadi...rasa macam nak habiskan je dah tau tinggal sikit....tension dah beno nya....abiskan la terus....beli la yang bukan2...

ratu@julia said...

hah penyakit ko ni sama lah ngan penyakit aku wey :) xleh kalau xshopping, biarlah benda alah tu kecik pun, tetap nak beli gak...hubby aku pun dah sound dah tak pyh dok beli dah baju danish...tp aku beli baju aku plak..mcm smlm bis gak 100 beli baju, errynn ngan mamamanja g makan, aku g shopping, sbr je lah hah....

mama tisya said...

bahaya penyakit ko ni:-p

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

hahahaha...biasa la tu. namapun pompuan.

Nana said...

nak mekdi!