IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 15, 2010

Hambik ko!!

isteri: abangggg berenti tepi tu sayang teringin la karipap panas.selagi xdapat rasa tak puas jek makan.asyik la lapar even da makan benda len :(

suami: *teros berenti tepi jalan beli karipap*

HAMBIK KO!!!!!

ni karipap badak ke wey??
besar gile.
tapi jgn risau.abis aku pulun seketol tu :p

biodata karipap
harga: RM1
inti: kentang, telur putih
rasa: sedappppp & semput nak ngabis kan.tapi abis licin :-)

-tapi aku still lapar lepas mkn seketol tu.uiskhhh napsu semata ni :0

16 comments:

MRS. K said...

hohoh.. bapak besau! ok la kot harga rm1 tu

saveme_zero said...

fuyooooooooo
kat mana ni syana. puas mkn ko..hahahahaha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahahahah bapak besar hoke...

Nurazzalea's Mom said...

Wow. kat Bangi pun ada kuih besar. 50 sen sebijik. Puas giler makan.

zura@iwan said...

sedap woooo karipap bsr ni...tingin la plak..haha

Iela Fazielah said...

giler beso...

wawa said...

Agip tiap kali g tempat yang ada benda ni akan membeli la dia..

suhadaPuanShaiful said...

sedapppnyaaa.....rasa mcm karipap ikea tak

mama_umar_maryam said...

dlm ade telo putih ye? klu buat minum ptg + nescafe mmg heaven nih

Nana said...

mak aih...beso giler hehehehe klw aku pun sure semput nk ngabeskan silap2 suh amrul tlg abskan heheeh

ana said...

besar giler, RM1 memang berbaloi...

Jiejah @ Iza said...

karipap giant yerr ?
ada jual kat depan sket dr rumah aku syana ..
aritu lokong belikan kentang+telor sebijik gak hehehe

ko beli kat mana ?

LizHairi said...

skrg mmg trend org jual karipap beso2 gitu kan!kt u10 nie pun ader 1 gerai jual karipap besor2 ni gak.tp kalo nk beli kene tgu lame giler coz mmg dier fresh2 wat kat situ.kalo ramai,berejam menunggu.tp yg pelik ramai je yg rela nk tgu heheheh...

cintaKusayangMu said...

ok sgt la tu rm 1 je dpt bapak besor nye karipap...klu kt ikea pn rm 1 kecik skit dr tapak tgn darwishes je...hurmmmm....

mama tisya said...

beso btul karipap tu

mama tisya said...

best