IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 8, 2010

Baskin Robin

ini kesah last week..konon nak pegi time BR buat ofer dpt murah ari Rabu tu
tapi hujan melebat mlm tu kan :(

so ari2 kemudian tu aku gi terjah OU mencari BR
jadi la single scoop pun :-)
konon nak makan celup2 mcm Erryn & geng jongos dia makan tu.tapi ntah bile mau makan ntah
sayang duit :p


aku pegi bersama ILIA & IMAN
aku bawak Iman kuar tanpa syarul di sisi ok.
BERJAYA!!!

nasib molek jek budak mok ni.
kalo dia meragam nangis, mau aku pn nangis sama kot



TQ iman sbb behave. kalo kamu jenis raung2 dlm mall mmg umi xmo da bawak


pasni kite jalan2 lagi ye
papa xmo ikot pn xpeeeee
umi bwk iman ok

so sape2 nk dating ngan aku bleh la set date ye
tapi dgn syarat kena dlm mall :-)
senang aku sorong iman

12 comments:

mama tisya said...

ingtkn ko pegi ari rabu yg pinky day tu...kalo aku dkt mcm dlu dh lama leh mkn eskrem celup2 tu wei..dapnye...

hah nanti leh set dating2 kt jusco au setiawangsa

SyaNa said...

ko tau erryn, dessert bar da tutup kt sini.huhu
nnt ko set ye.aku on jekkkk

marinahunny said...

demok nye imann..

Pepel BoNda AmaNi said...

pehhhhhh terliur aku tengok aiskrim tue...huhuhuhuhu tahan napsu..tahan napsu...iman sooooooooooooo cute la....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

perghhhhh dapnya eksrim....dh la feveret....

mama tisya said...

br blk klcc td ada lalu dessert bar, aku tunjuk kt mamamanja cni la tmpt kita dating mkn2 tp kt damas..dh tutup ye....

**tiba2 aku rs mcm msk umh lama aku cz b/ground ni kn yg aku buat dlu

SyaNa said...

erryn semak tak background aku ni??? tgh rajin nk renovate :p

mama tisya said...

oit dh tukar lain plak..try jgn tk try

Anonymous said...

bila la aku bole join korang celup2 ni?jj au2 ada BR hehe moh ler kita eryn..apa kata?

mama tisya said...

mmg next destinasi dh tau nk celup2 kt BR au tu tp datenye will comfirm later

sall said...

Tembamnye iman yg penting aku nak “MAKAN MCDONALD FREE?????”

mama tisya said...

best