IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, October 14, 2010

Lebih hangat dari biasa

korang perasan tak smlm cuaca panas gile
aku yg dok umah tu asyik la panas jek
huhu

lunch tu plan nk masak.da siap kuar ikan sume.pastu syarul ckp dia da mkn kt luar.
malas la aku nk msk kan :-) *sonok benarnye tak yah masak*
perot aku da lapar gile time kul 3pm tu


elok syarul balik kul 3 tu laju2 siap gi TTDI sbb nk settle hal Celcom
pastu gi bank segala.adoi time aku da kebulur sket lagi mau fengsan :p

dalam kepala da plan nk cari nasi campur tak pn nasi mamak kan
bleh mkn secara banyak..hahhaa

tapi kasih seorang ayah kan..
xmau anak dia kepanasan sanggup di bawa nye anak bini msk OU
*mak nye terlebih hepi*


tapi food xmencapai maksud :(
huhu so xpuas makan.tapiii abis licin
hahahaa


mahal plak tu..kalo nasi campur ke nasi mamak ke xsmp pn rm10 kan

tapi itu la kasih ayah..hahhaaa poyo
panas gile kan smlm..

3 comments:

zura@iwan said...

cini smlm x hangat sgt le..hehe...eh ceta psl cuaca la plak..hikss..

tp tgk mkan tu mmg hangat pon...kakaka..

mama tisya said...

mkanye mmg over:-p

mama tisya said...

best