IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 29, 2010

Permulaan yang cemerlang

ngeeee...cemerlang la sgt kan ;p
lunch time smlm aku berjaya soping kt GUARDIAN
semata nak kumpul stamp koooo..hahaaa sanggop tu

tapiii aku beli benda yg mmg KEPERLUAN la
sbb mmg da abis da toiletries aku tu
dari aku beli tempat len, baik aku beli kt sana

barang2 tu sume RM50
yang mahal pun facial wash tu ngan kotak doreamon tu la

kotak doraemon tu, ubat nyamuk iman..jenis yang tampal2 tu
so tak la bahaya kan nk bakar2 berasap
kalo nk pakai yg letrik tu plak buat bazir letrik jek
senang beli yang tampal sudah.nak bawak gi mana pun senang

RM50 aku dapat 2 stamp.tapi sorg mat saleh tu baik ati bg KIM stamp 1
so KIM pun hulur kat aku :-)

*wink*wink*
korang kalo xmo stamp ni huluq mai kt aku ye :p

19 comments:

mama tisya said...

kumpul jgn tk kumpul..aku tk bli brg kt guardian

mama tisya said...

tk dpt la nk bg ko stamp

SyaNa said...

kot2 ade tersesat stamp tu, bg la aku ek :-)

mama tisya said...

kalo ada aku bg..ingt guardian ingat syana...hahahaha

Nana said...

hehehe selamat mengumpul..

Nana said...

nanti klw ada aku dpt setem aku bg ko ek

Nana said...

kenkadang ada gak bli brg kat gurdian, bli ubat ketiak, liptik, batu asah kaki haha tau ke menda batu asah kaki tu

rasp said...

wokez noted...kalo i dpt i bagi kat u...

shiemz said...

Jenuh la... skali melabor kat gurdian 20 hengget... baru dpt 1 setem.... waduh... kaget guwee....

SyaNa said...

nana, nanti bg ek :-)tau la asah kt tumit kaki kan..keke

rasp~ sis, ingat dulu sis pernah bg sye stamp

shiemz~ hahaaa tu yg mintak derma kilat dr korang ni..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aku suka beli barang umah kat mydin...

::Mamalyna:: said...

baru beli barang kat guardian.. banyak tue kita kene borong kat guardian kalo nak dapatkan stamp tue... ai pun dapat satu stamp jer.. ada lagi 59 tempat kosong perlu diisi..hehe

Nana said...

hahah sebab aku xtau apa menda nama dia aku main tibai je boh nama batu asah kaki

zura@iwan said...

rajinnye mengumpul stamp guardian tu..

zura@iwan said...

sopping2 lg....kumpul2 smpi menang..hehehe..

zura@iwan said...

ko pakai simple ek? elok x kesan dia? kwn aku ada pakai...tp cm mahei sket ek..hehe

zura@iwan said...

comey je ubat nyamuk doreomon tu..hehe

SyaNa said...

simple best.tp mmgmahal la.aku suke sbb dia xberbuih sgt

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????