IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 8, 2010

Amalkan pakai tali pinggang keledar anda

amboi mcm iklan tajaan kerajaan malaysia je kan
korang kalo naik kete pakai seat belt tak?
sape pakai bagus ye.sape xpakai no goooood ok

aku kalo driving mmg akan pakai.dulu satria aku seat belt dia rosak tau
teros aku drive mcm gayat ko.rasa mcm naik roler coster xpakai belt.
camne ek org bleh suke2 bwk kete xpakai
ntah aku rasa mcm gayat sgt.lagi2 kalo bawak laju pastu mcm nurun bukit ke
teros kecut perot.

kalo dok sebelah pn aku kena pakai.sbb yg memandu sebelah aku tu racer
bukan boleh tegor suh bwk pelan..suke nau sentap kalo aku suh slow.
gayat aku

so skrg da ade anak, aku mmg paksa dia ikot rule aku
pakai seat belt dlm kete :-)

kamu jgn ngade xmo pakai.nak meronta ke ape ke umi mmg xlayan ek
sbb umi sayang la umi ikat kamu ni tau.

mmg dari dlm pantang aku da letak iman dlm seat dia.1st time letak time balik tepeng
nasib la elok jek dia dlm tu.xreti lg kot time tu kan
da lama2 ni pn dia ok jek dok dlm tu.lega aku. tak yah aku nk dukung2 dia dlm kete
xlarat kot nk pegang je kan..

pesanan: pakai la seat belt anda.
pakai bukan sbb takut kena saman.tapi more to keselamatan.

-bagus kete skrg ni buat bunyi bising2 kalo driver xpakai seat belt.tp kkdg ade gak xpakai.da aku yang kena bising2 :p

9 comments:

♥cikmOt♥ said...

syana
ko nengok iman tu
aku syak dia terkejut ngan flash kamera la weii...

SyaNa said...

hahhaa mmg pn wey.sbb tgh2 gelap sekali ade pancaran cahaya.terbulat teros mata hidung..kekee

Diarihatiku1976 said...

baik anak ko kan syana... senyap je dia

marinahunny said...

betui syana, pakai la utk keselamatan..beringat sebelum kena..

mama_umar_maryam said...

skg ni klu masuk kete mcm robot automatik mmg tgn aku tarik belt tuh,hehe,mntk dijauhkn dr bahaye kite sumer..

CikPuanMiera said...

btl2..
mmg kene pakai..
untuk keselamatan.. hehehe

eh eh.. ade jumper cute2 utk iman..
http://cyrusbabyshop.blogspot.com

hehehe

Anonymous said...

aku memang xpakai seat belt
tapi baru2 ni amrul kena saman sebab xpakai seat belt so aku dah cuak skang ni baru belaja blk pakai seat belt hehehe

mama tisya said...

nasibaik kete aku tk bising:-p

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

pakai la seat belt anda.
pakai bukan sbb takut kena saman.tapi more to keselamatan.