IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, October 20, 2010

Breakfast yang sihat

yes!!! kot la makan benda ni badan bleh lentik mcm gambar kt kotak nun :p


aku nk sahut cabaran 14 hari tu
so ari ni ari pertama

aku da cuba mcm2 cereal.tapi yg ni lain sket la
sedap mcm bleh kunyah gitu jek
pastu ade dried fruit



tapi aku makan ngan MILO.susu tekak aku ni xbleh masuk la
rasa wek..wekkkk


nak sihat???
dapatkan cereal utk bekpes :p

-berangan nk pakai kebaya pendek ketat :p
*mampos kena panah petir**

9 comments:

cik puan akish said...

nnati dah suksess habaq sisni tau...me pon nak cobe juge..:)

Latina said...
This comment has been removed by the author.
mama tisya said...

bab panah petir aku tringt si seman dlm citer CHINTA kena panah petir..hehehe...

aku mkn cereal time bfast kt hotel je..hehehehe

Latina said...

pasni u makin mengancamlah...nnti jgn lupa share pkembangan terbaru...

zura@iwan said...

wahhh...semoga bjaya ye...bagus gk amal ni stiap pagi..utk kesihatan gk kan..

SyaNa said...

hahahaa..sudah aku kena diet sungguh2 ni
sume pakay nk tgk hasilnye
mokekeee
*seram*

POSH76 said...

bagus makan cereal gak yer....meh kita sama2 selim hehe

Thx mai blog I..

Nana said...

hehehe apa rasa nye makan cereal ni ngan milo heheh sedap apa susu..
tp ni klw kunyah saje2 pon sedap kan

mama tisya said...

best