IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 25, 2010

Kek Batik kegilaan aku skrg

hohooo benda yang aku addicted skrg ni
KEK BATIK adik ipar aku @ watie

sedappp weyyy gile 1 bekas ni aku tala sorg pn bleh
siap rebut2 ngan syarul lagi :p


patutnye aku order ni sbb nak jamu org2 kt ofis aku
ye la aku kn nk benti jumaat ni
sekali tu, xsempat smp opis abis 1/2 bekas aku ngan syarul hentam
hahaaa



bukan aku xreti buat sdiri, tapi watie punya ni sedap sgt
rasa mcm ade caremel2 sket..ntah ape dia taruk ntah
tu yang aku order ngan dia jek senang


KEK BATIK NI DI BUKA UNTUK TEMPAHAN YE
PRICE: RM25 1 bekas besar tu *size ko jgn tny aku xukur plak* :p

sape beli mmg xnyesal la.sedap gile
kalo sape nak btau aku ye.nnt aku kabo kan
tapi kena amik sdiri kat SRI GOMBAK atau KELANA JAYA

10 comments:

Anonymous said...

yallah sedap nye nampak...
terlior aku

Gieyana said...

sedapnya..aku pong terliur cam Nana...

mama_umar_maryam said...

adoi,aku tgk pon meleleh ni,ko xnk buat GA kek batik sedap ni ke?hahahah

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aku suka mkn kek batik ni...lama x buat weyy....hehe

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

pki pos laju bleh tak..haha
jauh benorrr ler

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

betui2...aku pon kalu satu bekas mmg bleh abiskan taw....fev u..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aku bleh buat gk...tp x tau arr cara sm ke ngan watie ni buat....tp kalu mak aku buat rasa lg sedappp la plak...kakaka..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mak aku pon buat biz kek batik gk...tp area Utara je la..hehe

mama tisya said...

aku suka kek batik ..lama tk buat

Anonymous said...

xreti nk buat....tp tgk mcm senang je kan