IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, August 11, 2009

100 follower

ceh kecoh je kan..org len da ratus2 follower..hahaaa takpeeee
tq pada yg sudi follow aku..hope korg get something dr blog aku ni walaupun byk merepek dr yg berguna :p

so kepada follower ke 100..aku akan bg gift kt kamo ye..
bukan takmo bg kepada sume follower, tp aku ni bukan kaya tahap donel trump kan..

mcm tak fair je kan kalo aku bg kt ke 100 tu je kan..takpe..nnt aku create 1 contest utk korg..tp yg pasti korg takyah buat asignment..sbb aku pun malas kalo contest kena buat asignment bagai..
nnt aku buat yg simple2 jek..tak yah karang2..takyah letak2 gambar cerita2..hehehee
mmg khas utk yg malas buat contest panjang2 mcm aku :p

so kepada follower ke 100 http://myaishahazrul.blogspot.com/
sile email kan address anda ke: shana@ketapang.com.my

tq :)

3 comments:

Gieyana said...

wei..aku dh jd follower ko..aku add lagi sekali bleh? kahhhh!

aperpon nnt tahniah buat yg jd follower ko yg 100 yer..hiks!

mama tisya said...

hah wt contest ye..nk gk join contest senang2...ekkekekeke

aishah said...

tq sb sudi bg hadiah sbg followers yg ke 100.

So yg lain jgn mkn hati plak yer, (gelak guling2 100 kali)

to tuan punya blog tak sangka plak saya ada hadiah utk followers yg ke 100. syoknyaaaaaaaa