IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, August 21, 2009

Waroeng Penyet

mari..mari...aku nk upload gambar makan lagi..last ni esk da pose..
hehee ade yg siap merayu suh aku tak letak gambar food bulan pose ni..kelakau la ko atie laling...iskhhh bulan pose ni la aku nk eksen ngan lauk2 yg aku masak :p
mcm masak kan..

ok td aku lunch kt warong penyet the curve..alkisahnye mak buyung (Ratu) yg ngidam nk makan situ..sekali tu dia plak tak jadi. tapi kami meneruskan hasrat dia tu..

makanan sini ala2 dr indonesia. ayam penyet la paling ngetop. tapi bukan dia penyek2 ayam tu..nama je la..
ok, makan sini ko kena beratur oder. pastu bayar. tapi nnt org akan anta makanan tu kt meja.separuh self service :)

lepas bayar tu, dia bagi ko nombor. letak kt meja, nnt dia anta la food tu..

erryn

kimm..



yg kaler putih tu, nama dia es warong. putih tu santan tau..pastu kaco2 nnt jd kaler pink air tu. pastu ade hirisan isi kelapa..mmg sedap lemak2 manis..


gile penuh meja..bukan kami oder byk ye..meja tu kecik melampau :p


ikan bakar yg heaven :)
ayam penyet..lagi sedap kot kalo part peha :)

ikan keli (tp nama menu dia ade something "lele"...ape ha erryn nama dia??) lele penyet kot
gile sendat perot..tapi kt sini mmg kalo nak sup kena tambah lain. takde nye ko nk mintak sup kosong..so kalo sape yg tak reti makan nasi kering2 gini, sile la tambah sup ye..kang mengkelan (ade ye perkataan ni??) plak kan...

ok lepas tu kitorg tak teros blk..ade 1 lg destinasi...tunggguuuu

-pitam woo makan

8 comments:

mama tisya said...
This comment has been removed by the author.
mama tisya said...

pucat tul muka aku...ekkeke...mmg nama die lele je tk silap..org indon panggil ikan keli 'lele' kot ...hehehehe

tp syg jus alpukat aku enggak ada...br nk rs kesedapan avocado...ekkeke

mama tisya said...

lupa..ptt ko order soda gumbira..lalalalala...hehehehe

ratu78 said...

mak buyung kekenyangan tadi weh...tak larat nak sumbat makanan dah...penuh heheheh...tp tgk gambar ayam ni aduhai...rasa nak makan lah plak...camner erk ??? :p

cintaKusayangMu said...

adoi...sedapnye..lma tul xdpt mkn aytm penyet....lele penyet pn best tu....

Mamamanja said...

ingat x jd p mkn ayam penyet...

aku p bangsar nak makan nasik ayam.. tutp le plak... huhuhuh

Nana said...

tingin nk makan aym kena penyek ni.ekek...adoi la...baru kul 8pg ni wei

Nana said...

paling sedap gile kt sunway aku rasa