IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 3, 2009

Nexus Karambunai

2nd & 3rd day tu kitorg check in kt Karambunai..amik Borneo Deluxe..
kt sini suasana dia biasa2 jek..view bilik pun tak syiok sgt..
tapi pantai dia best sbb panjaaaang sgt pantai dia..
so kalo nk joging ke jalan pecah2 lemak ke sesuai sgt la :p











bathroom dia mmg tip top..aku kalo pegi hotel mmg suke check bathroom..tu yg paling mustahak..
Karambunai ni jauh dr town KK..pastu jalan masuk dia pun ke dalam sgt..kalo nk stay sini make sure ade kete sewa. kalo tak mmg patah kaki la..
dlm tu pun takde ape sgt aktiviti..

ok check it out:

5 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

seronoknya akak mengikuti entry syana dan cik abg bercuti ke Sabah....
Berbahagia ler kalian berdua selamanya ye...amin.

mama_umar said...

best2..sonok gler cuti2 sabah korg..sob..sob..rindu same itu sutera harbor..pinau mate aku tgk lip lap manik2 gelang tu syana..huhuhu

Nana said...

nasib baik ada info kat sini aku tgh kumpul2 info ke sabah ni

mama tisya said...

karambunai ni aku tgk rmi org p honeymoon

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

main pun sodap..