IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, August 6, 2009

Makan2 kembali

macam lama jek tak buat entry makan2 kan..mcm bukan blog syana plak kalo takde makan2..hahaaa
td lunch, erryn dtg dr jauh nk jumpa aku..ecewahhh
so td bwk dia mkn kt KANTEEN
time btau kantin tu, rse mcm ajak mkn kt kantin skolah plak kan

kami (aku ni mmg pesyen senyum buat iklan gigi)
depa molek jek tak nmpk gigi senyum..aku kalo senyum katup mulot mmg nmpk mcm masam jek..kang org kabo aku garang kan :p



::milo::honey lemon tea::


:asam prawn:


::chicken thai::


::stewed rice::


::chicken chop::

kami yg kusyuk..nyumm.nyummmmm


aku yg paling tamak..order nasi 1 lauk smp 2 ha..mmg kebuluq weyy pegang camera erryn pun gigil..ketaq lapaq

-enjoy!!!

4 comments:

Gieyana said...

sedap benor nengok korang makan..mesti best + lazat kan! hiks!

mama tisya said...

awat font beso tang aku dtg dr jauh tu...mcm la jauh sgt wei...ahhahahahha

ok gk mkn kt KANTEEN...aku suka thai chicken tu....

nanti kita p mkn tmpt lain plak....

tq u ole2 dr Sabah..i likeeee.....

Anonymous said...

sedapnye..jeles la korang leh date sesama opis dkt lak tu

ratu78 said...

bila aku plak nak sampai sini ni erk ?? :)