IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 10, 2009

Terima kasih daun keladi

tq kepada member2 yg sudi dtg ke umah aku sabtu lepas..so tercapai la jugak hajat aku nk jamu kawan2 even makanan tak seberapa..
tu je yg mampo..huhuhu
kpd yg tak dpt dtg tu, aku paham..masing2 bz ngan kehidupan..takpeeee

so ade la gambar2 yg sempat aku snap..

selain mkn2 ade gak la aku buat jualan murah :)

yg ni kasot2 cute..tgn munggil sape tu
nana, damia & yan


ade gak demo BIO CERA..kusyuk gile damia..comel jek
ya Allah perot..muncit..setelah melantak 3 pinggan nasi lemak

tq ye nana sudi dtg umah aku..gambar deah takde ek..

so ri la gambar tak ikot susunan..yg atas td tu dr camera nana..1st guest ialah Yan..tq ye dtg awal..pastu aty dtg dr melaka nk anta brg2 bisnes..



kasot brg jualan aty..sape2 minat kasot gini, bleh contact aty ye

stok2 barang aku..byk ko hbag2 cun..esk2 aku update kedai ye..tp byk da abis la..
helena & ain..sakan posing2 depan cermin..dorg anta yg paliiing lewat balik..tq ye adik2

awe dtg bersama dina..awe ni x-roommate aku time kt UPM dulu..

ok sgt sporting tau dina ni..

gambar2 bwh ni aku tak sure nape blur..sape yg snap pn aku tak pasti..layan kan je la ye

amboii pasangan somi isteri ni..merenung masa depan ke???

oh ade gak sesi mekap2..kekekee aku la jd model..nnt aku tunjuk nxt entry ye

mama pn sama naik gak neh..heheee



tgk helena borong..gile penuh plastik


lepas maghrib tu, aku decide nk tutup pintu..kemas2 sume..sbb mmg da tau takde sape nk ari da..sekali tu member syarul yg bernama samuri call kata dia mau dtg bersama isteri nye juga sorg blogger...ini la dia vie..time ni da pkul 12malam kot..bleh samuri tinggalkan wife dia kt umah aku..kitorg pn sembang2 sakan..
aku tau vie da ngantok da..tp mulut aku ni tak bleh benti nk sembang..kekeee
so itu la tetamu terakhir aku..mmg rezeki korg la da last2 tu..sbb food mmg ngam2 jek kakak helper aku msk..

yeahh bukan aku yg masak ko..tak larat weyy terkejar2 nk amik stok bagai..aku upah kakak cleaner opis aku dtg msk + kemas2 umah..

sbb tu muke aku bleh menten senyum smp malam..sbb tak penat lansung :p


so tima kasih ye pada yg sudi dtg..
maaf kot ade yg terkurang ye


13 comments:

~ Puan Yann @ Mamahulk said...

weh..malu aku weh...
merenung masa depan ye..
kekeke

mama tisya said...

rmi gk yg dtg ye..byk bisnes ye..ingtkn h/bag je..rupanye ada kasut+makeup2 skali..ehhehehe..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

syana > tabik spring pada organizer & kawan2 yg dtg .. aku mampu layan gambo jer .. mmg x kemana weekend lps ;-)

SyaNa said...

Yann~ tq eh teman aku dr pagi..

erryn~ ha da msm karnival ko..kekee

diana~ layan :)

Ayu Jaffar said...

meriah dgn henbeg & kasut... bole pakai raya nie :p

lain muka syana lepas make-up :p

Izza - Jiejah said...

meriah meriah ..aku jenguk kedai ko je la yer syana :D

ratu78 said...

wah...dasat
ada pelbagai karnival rupanya
siap ada make up bagai hah...
puas hati yg amat lah ko syana

Anonymous said...

heheh..damia kemain beria mendengar org cite psl water filter..mendongok2 nkt gk org cakap.hahha

mAr@ZiEy said...

besh yer..rugi tak pg umh Syana..[dush dush..]

cik helena said...

kenape adikmu nampak gemuk!!arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

idya said...

Woih...muka kita cam pucat lesi x sempat nak touch up malu ler...mau taknyer siang dr pg sampai ke petang kat sekolah...muka cam org keletihan gitu...

idya said...

Woih...muka kita cam pucat lesi x sempat nak touch up malu ler...mau taknyer siang dr pg sampai ke petang kat sekolah...muka cam org keletihan gitu...

Anne Zain said...

syana...bestnyer kalau dpt gi...skandal aku dtg amek aku kat hotel pon dah 10++..hahah segan lak aku nak dtg umah ko memalam tuh..uwaaa...rugi2..
weh...belen2 jualan tu post kat kedai ko ek..leh tgk2..kot kenan2