IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, August 13, 2009

Kaya!!!


Suami: Amik duit ni gi soping kt SOGO..abis kan tau..beli je ape yg sayang nak
Isteri: yabedabedu!!!!



hahahaaa itu sume hanya dalam mimpi yek..somiku tak kaya lg utk kuarkan dialog gitu..
aiyooo bestnye kalo betol2 kan..lagi2 nk raya ni..beshhh nye

ari tu syarul pinjam duit ASB aku (tak cukup modal nk jalan keje), so kena la masukkan blk..
so gambar tu hanya la aksi poyo aku konon2 berangan syarul suh gi soping..mokekeee


nak soping..help..help...





10 comments:

mama_umar said...

angan2 pon xper syana..start dr berangan ler pastu jd betol2..hehehe

SyaNa said...

zet~ kekee betui..betui..betuii

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahahaa...
aku slalu berangan cm tu..
hiks...

PHiRa said...

aku dah mcm terbeliak je bijik mata...hahahahha..baru nak tumpang sekaki baju sofea n adief

SyaNa said...

fieza~ tak pe yang..berangan tak salah :D

phira~ kalo betol konfem aku tak canang..aku makan sorg :p

Ayu Jaffar said...

silau tgk duit baru tu :p

Nana said...

hehehe..bez nye kalau btol2 dialog tu kuar kan...heheh
xpenah dpt lg duit baru ni

watyz said...

woi...sedih nyer citer ko ini...
aku pon lebih kurang ko jek...mr somi aku pinjam 1k x bayo lagik ni...huhuhuhu....

sall said...

Nasib n3 ni dah lps, kalau x aku terjun kat umah ko. Yg penting aku nak “MAKAN MCDONALD FREE?????”

Nana said...

dah laam xg sogo