IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Saturday, August 1, 2009

Last Day @ Sabah

lepas beriadah tu, siap2 kt bilik pastu teros zass kuar..
plan mau makan kt pasar filipin pastu soping kt pasar mlm tu..
ni tgh tggu jockey amik kancil lajuu kitorg..amik ko sumbat sume dlm kancil tu..nasib tak roboh jek


oh..sgt suke mkn kt pasar filipin tu..korg harus cuba tau

kali ni wan yg belanja kitorg..tochei :) still kedai no 5..nnt cr kedai no 5 tau


pastu teros zass ke pasar mlm depan pasar filipin..sini mmg murah dr dlm pasar filipin tu

tgh tggu adik ni ikat manik2 nk buat rantai a-girl

lepas drop a-girl & wan kt hotel dorg, kami pun pulang ke hotel..
tgh2 syiok bersantai romantik2 ngan syarul, Dino sms nk jmp..syarul pn on la sbb nk borak2 kan..mula tu aku nk tinggal..tp kenangkan diri ni penakut, so folow la..

melepak kt cafe hotel saje..sudahnye aku ttido di meja sambil dorg rancak sembang2..


ok mau pulang bah..sayonara
kepada DINO, tq sbb bwk kitorg jalan2..
oh, lori yg comel..jasa mu tetap ku kenang..


esk pagi tu bgn bekpes lepas tu jln2 kt area hotel










lepak2 dlm bilik kemas2 brg pastu siap2 nk check out..bye2 hotel


naik teksi dr hotel RM20 ke airport
ok smp airport sudah

dr airport incik saupian & cik ejan yg amik kitorg..tq eh sekali lg nyusahkan hangpa
pastu singgah mkn nasi ayam hainan kt uptown

lepas lepak2 makan tu, lepak kt umah aku plak..sembang2 ngan dorg ni..tq ye kepada sume kawan2 yg terlibat dlm percutian kali ini..tu sume member syarul, aku tumpang hepi jek ade kawan2 yg baik gini

ok abis sudah entry SABAH..gile nk muntah aku nk settlekan entry ni sume..ok nnt aku buat entry psl hotel2 saje ye..



9 comments:

Gieyana said...

mmg best kan bila p sabah..aku winduuu nk ke sana lagi psl masa p ritu masa x cukup nk jalan ke semua tpt..dh ler g kinabalu park dh amik masa 1 day..:D

Mya said...

aku punya kenangan terindah di sabah. ohhh... :D

Liana Manjaku said...

huhuhu...bestnya percotian korang! Jeles ler... Nanti kita gi sama2 pulak yer syana...hahaha

zino said...

salam kenal..

mama tisya said...

hah byk borong pearls kt psr filipin??utk aku tkde ke?

cik helena said...

terkejut tgk namae ejan..hehe

Anonymous said...

orang kata seafood sabah ni murah2 ye ke

mama tisya said...

kalo p psr filipin tu rambang mata tgk pearls

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????