IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, August 4, 2009

Cupcake

kt opis aku ade buat jualan mega tau..ade jual mcm2 jenis pinggan yg kaler putih tu..
mcm2 corak ade..sales smp 70% mmg best la tgk..rabun2 mata tgk harga dia..
dr ratus2 tinggal puluh2 je..dr puluh2 tinggal belas2 jek..
so sape2 yg nak beli utk raya meh la dtg opis aku (Plaza Damas, Sri Hartamas)
tp jgn tny brand ape, aku fail bab2 brand ni..
tp yg pasti mmg kualiti ok..design moden ala2 IKEA nun ni salah satu jualan kt sini..tempat letak Cupcake..sgt cute tau..len dr yg biasa tu..da rupe christmas tree plak


ikot ati kimm tu mmg dia nk rembat satu..hahaaa sbb ade less 20%..yg mcm pokok tu yg tinggi tu rse aku rege dia dlm bawah RM130..
yg bulat bwh tu tempat kek tu dlm RM70++

so sape2 yg kelainan time serve CC tu sile la beli gini..cute tau..

-sumpah aku tak dpt ape pomot ni :p

6 comments:

zino said...

salam kenal...lompat dari blog mama..

nzh1979 said...

kedai ape namanye syana? :D gambo gelap la..akak ko dah ler rabun cap ayam..tak nampak weh..eheheh

Anonymous said...

aku mmg mencari menda alah ni utk ltk kek time raya

SyaNa said...

zino~ salam kenal jugak :)

kak zam~ hahaaa kes tak psg flash kak..pak gud dok usha jek..hehee kedai ape?? ni kt ruang legar kak..mmg murah2 kak

nana~ cun wey..kalo ko buat cc mmg cute la susun kt bekas yg mcm pokok tu

mummy aryan syamil said...

yang...sampi bila ek promo tuh
aku mmg nk cr pinggan nehh..
sempena umh baru ekeke

SyaNa said...

shiera~ yang aku tak sure plak la..nnt aku tgk kan..meh la yang..morah2 jek