IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 17, 2009

IRC Kota Damansara

lepas smp umah dr CH smlm, syarul teros blah gi sambung keje2 dia yg tak settle..mmg kembali musim-aku-kena-tinggal..so redha je la..
bising or merajuk lebih2 pun buang karan aku jek..
baik aku buat plan utk diri sdri.
so smlm blk tu mmg tak sempat singgah lunch..
teros otak aku ligat call ILIA ajk kuar ..arah tuju ke IRC
lama tak lepak ngan ilia..rindu sembang2 ngan dia..

feveret aku.







malas nk tulis tajuk food tu..hahaaa(lebih kepada lupa)
gambar kami??? ngak ade.sbb ilia takmo gambarnye dirakam skrg..
lepas mkn, balik umah aku sambung sembang sambil layan tenet..

kalo ikot mmg tak puas sembang..brape kali ilia dok bye2 tp dok blk..hhaahaaa
nnt kite sambung sembang ye
-aku blank nk update ape-

6 comments:

mAr@ZiEy said...

syana..blog ko ni wat aku bernafsu utk kembali makan la..haha..

Anonymous said...

weh gambo yg no 2 tu apa menda?tlior aku tgk..heheh

LiAh said...

suka jenguk blok akak sbb byk mkanan sedap2..tp skrg ni slalu tgk kak syana minum air manis2 - peringatan kurangkn manis tuk kesihatan,sekali skla x ape...hehehe

SyaNa said...

MAR~ makan wey jgn tak makan..nxt week kite tak makan..wakakaa

nana~ ape ntah nama dia..tak sedap sgt la..harap rupe je ngancam :p

sue~ tq ye nasihat berguna :)

Diarihatiku1976 said...

syana kalau kena khas buat blog makan-makan ni.. sebab time makan dia buat aku pun berselera beso nengoknya...

A.H.A.D said...

bru perasan irc ni ada kt area umh aku..blela try nti..nmpk sedap jer ko mkn kt situ selalu