IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, August 11, 2009

Sesi mekap2

kekee sile la layan muke sengal aku..ari tu time mkn2 tu yan ade buat sesi mekap2 gedik..so aku tadah la muke aku suh dia make over ala2..

b4 mekap, memek muke kena bodoh2 alang sket


antu momok

tadaaaa..di sebabkan cameraman ni tak lulus lg part lighting, so agak tak memuaskan la output nye


ewahhh mata aku mcm mata unta..


aku bersama mak andam..ade seri lg tak muke aku?? mcm nk pakai baju panten sekali lg lak..kuikui

to yan: yang..nnt kite men mekap2 lg yek..aku nk pomot lebih kt org pasal ko buat mekap utk panten, dinner kang abg nuar marah..
heheee ye laaaa ko masyukk dia yg penat nk kena anta yek..

tapi sape2 yg nak try mekap yan ni bleh la contact dia..rate dijamin berpatutan..sbb yan ni sgt pemurah ok (pomot lebih, nnt mekap aku lg tau..free!!)

15 comments:

mama tisya said...

mmg cantik yan makeup..cantik siot mata ko yg melentik itu...ko tknk msk contest makeover tu ke???

Diarihatiku1976 said...

wa.... berdebummmm.... kelazzz nyah ko.... vogue gitu.. ahakss...

idyavie said...

Kat umah Shana ada beg Coach lg tak?? ari tu Vie beli kat Shana ada kengkawan yang berkenan nak 2 beg...paternnya tengok yang mana ada dulu k...nanti ada contact....

Anonymous said...

pewit!! cun siot..hehehe
psstt..bole msuk contest makeover nih

SyaNa said...

erryn~ lentikk gile kan..contest?? takmo la..sedar diri ini :)

kak ina~ hahahaa vogue d vass

vie~ sile tgk kedai aku: http://syanasgallery.blogspot.com

nana~ hahahaa segan aku

Unknown said...

Huhu... suspen jer aku tgk muka hang syana... muka yg no 2 tue..heheh... tapi sangat jeles ngan hasil keje yan.. yan.. aku nak gak... jeles nie...

SyaNa said...

shiem~ hahaa suspen ye..burok benor la tu ye..gi ngendeng yan tu

~ Puan Yann @ Mamahulk said...

syanaaa...
segan aku weh..
ko dah buang eh bulu mata unta tu ?
hikhikhik...

sall said...

weyy... kalau ko x mekap, lagi cantik hihihihi

SyaNa said...

yan~ segan ye..hehee da buang yang..hahaa nnt aku ganti ye

sall~ natural beauty :D

Manjaku said...

cantiknya itu bulu mata. Kalo ler buta mata ku cam tu...wa.... best2... Cantik...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

leh la join contest makeover tu..heheee..

Ayu Jaffar said...

tang mata tu... nampak lain sgt!
cantek :p

Anonymous said...

mmg lawa kan makeup kak yan
dah mcm mak andam dah

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????