IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, August 21, 2009

Dari mAr@ZiEy


time entry ni kuar, aku da balik kot..jangan jelessss aku balik awal :)
sgt ngantok mata ni..
aku nk ucapkan tq kpd MAR atas e-card ni..
kepada sume Selamat Berpuasa esk ye..
jangan lupa bangun sahur tau..aku mlm kang b4 tido suh syarul makan kenyang2..hisap rokok banyak2..aku mau tiiidooooo
hahhaaa gile derhaka ye..
tak la..acah je tu..konfem la aku nk masakkan utk suami tersayang. 1st sahur kan..
kalo tak msk pn, kite makan kedai je la ye bang..lalalallaalaa



9 comments:

mAr@ZiEy said...

Moga Syarul dpt bertambah berat badan lps puasa ni..hheeheh

cintaKusayangMu said...

sedeynye kita kt cni pose tnpa somi di cc..huhuhh...slmt berpose...0 0 ye kak...

cintaKusayangMu said...
This comment has been removed by the author.
cintaKusayangMu said...
This comment has been removed by the author.
idya said...

Shana..mesti ko dah nyenyak tido...sebab kekenyangan makan siang tadi...jangan terlupa bangun sahur lak...

Mamamanja said...

selamat berpuasa weh

cik helena said...

kakak,selamat puase ye,,nt kite buka sama,,

Mya said...

selamat berpuasa babe.. :)

sall said...

slmt pose. Dpt la ko kuruskan badan ek...