IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, August 18, 2009

Mee Hainan

tadi lunch sorg2 sbb kimm pose..aku pn konon nk pose minggu ni..tapi tak jadi sbb nk pulun gi gym. ye la, takkan la time ramadhan nk gi gym kan..tak sesuaiiii
sayang la burn sebulan gitu..tgk la kalo time peod bleh la pegi kan..bukan bleh men freze account gitu jek..leceh gile.
so mmg ramadhan ni bayar sesaje je la kt True Fitness tu :(

so tadi makan Mee Hainan yg super duper shedap..
lagi2 kawenkan ngan cili jeruk ni. lg terangkat...
sape2 yg terer buat cili jeruk tu meh la huluq kt aku..sedap makan time sahur neh..
tak yah la suh aku buat..mmg mcm2 resepi yg aku baca nk buat cili jeruk ni..tp mmg malashhh nk buat. nk org kasik baru sedap ^wink^wink^

3 comments:

Nana said...

weh..puasa nk dekat dah ni tepek la pape makanan sebelum pose.

uwa..ko nye makanan dah la seme bez2..kang mleleh air liur bulan pose..ehhehe

Anne Zain said...

beb...ko tu br lepas operate perot...awat gi mkn cili jeruk tuh...bahaya lerrr....isk ko nih..

SyaNa said...

nana~ banyak ni nk makan b4 pose..kekeee buruk lantak gile aku

anne~ hehehee sikitt je aku mkn :)