IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, August 12, 2009

KFC lazat hingga menjilat jari

iskhh lama je rse tak makan kepci..mlm td dinner kt kepci KEPONG..mula tu plan mau cr IRC kepong..sekali shesatttt so teros jek msk kepci
woo byk menu baru da kepci ni ye..sunggoh jakun aku..siann syana..punya la lama tak msk kepci kan..
antara yg aku jakun tgk, ni la..flava roast filet ciken (ko jgn nk marah. aku hentam jek tajuk tu. lupa!) sgt spicy ok..baked potato tu shedap. rse keju dia wallaaaa...
tp sedap lg kak didi punya baked potato
lg 1 yg aku menjakun, giant cookies ni..bapak besar..aku ngan tamak mintak sandwich cookies..gile ko..rse ade la besar muke adif kot..bolat gitu..tak shedap!! jgn amik


so ini la santapan dinner mlm td..

ini kes isteri pemalas masak..ngendeng2 suami ajak mkn luar..
sian suami budak ni..asyik makan luar jek..
iskhh..iskhhh...

9 comments:

PHiRa said...

boleh pulak ko letak muka adief jadik benchmark eh..hahahhaa

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

aku lagi jakun.. taktau pon ade bende baru kat kepci.. slalu oder benda sama je.. tak berani nk try benda baru

SyaNa said...

phira~ hehee da tak tau nk bg cth :p

K~ ha ko..nga nga mulot aku tgk menu baru

M@L@ said...

hehhehehee.. bkn malas tak rajin.... hahahhaha...( akak pon tak rajin hehehe)

Adsfc said...

shana...best betul kan ko...aku tgk blog ko asyik ada makan2 jer...tapi badan tetap maintan..aku ni...kena jaga makan..biler makan banyak mulalah badan naik...hiks.....

A.H.A.D said...

aku pun dh terasa nk mkn kfc dh siang td..pastu hubby blk tgk dia bwk plastik kfc..upenye sliper dia..hampeh tul..beria dh aku tnye ingt kfc betul..
tapi takpe sok aku gi mkn sndiri..teliur dh tgk menu baru tu

A.H.A.D said...

aku pun dh terasa nk mkn kfc dh siang td..pastu hubby blk tgk dia bwk plastik kfc..upenye sliper dia..hampeh tul..beria dh aku tnye ingt kfc betul..
tapi takpe sok aku gi mkn sndiri..teliur dh tgk menu baru tu

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

kita bila ek last mkn kfc nieh .. bln lepas kot .. heh..heh.. ;-)

Anonymous said...

samala wei dah lama xmkn kfc.
bila ntah nk try hok makaroni baru tu apa dah nama dia