IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, August 27, 2009

Salah pancut

semlm time lunch aku ngan kim gigih turun shopping mall bawah ni..saje mau hirup udara nyaman (nyaman la sgt kan)..release stress dok dlm opis tu..
tgh2 jalan sambil melayan perasaan, aku dok tergelak tgk kejadian ni...



boleh plak air tu pancut ke luar kolam..aku ngan kim da gelak2 mcm org tak betui..pastu dua2 sebok snap2 gambar..hahhaaaa kalo ikotkan tak la kelakau mana..
tapi saje nk buat kelakar lebih bg hilang stress..




tapi siyes ko, mcm best je kalo ttibe aku terjatuh dlm kolam tu kan..da la tgh panas terik. mmg nikmat btol..


cuaca panas takpe. jangan hati panas *ttibe*


13 comments:

mummy aryan syamil said...

ekeke...aah kelako la yang..tp tajuk ko tuh ade sikit2 otak kuning,tp bkn ko la pk gituk ekekek

Anonymous said...

wei tajok ko ni wat saspen je tau bulan2 pose nh..wakakaka...

hahha..lawak weh mcm mana bole terpeleot batang air pancut tu? (ni kan klw orag otak kuning dia bole sensasikan ayt aku nih)hahahahah.....

zai@umiaiman said...

btui2 biar panas cuaca jgn panas ati...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

saper ler buat vandalisme tue ..nmpk lawak tul satu tue tersalah arah ..heh..heh... lawak ;-)

lia said...

tajuk nyer jer da wat aku gelak goleng2...

SyaNa said...

shiera & nana~ astaga kome 2 ni..moekkeee

zai~ betui kan

diana~ tu la..sape pny keje ntah..membazir air jek

lia~ hahaaa apesal ko gelak??

watie said...

tgk gambo je sy da gelak golek2..awat tesasar air pancut tu?hahaha..lawak2..

Anne Zain said...

awat ko tak dok bwh air pancut yg salah pancut tu syana...ekekeke

Diarihatiku1976 said...

lorr. kelakarnya weh.. salah pancut ekk.. mujur tak pancut tak memalukan... habis lecakler kalau dah salah pancut.. ahahaahkss..

mama_umar_maryam said...

tajuk best btol,hahahaha

cik helena said...

wakakakaah,,salah pancut!!ahahahaha

sall said...

lawak2, igtkan pancut apa lah. Kepala aku dah pikir lain ni..Yg penting aku nak “MAKAN MCDONALD FREE?????”

Anonymous said...

hehe xbole tahan aku tgk gmbr ni dah banyak kali tp gelak lagi ahhaa