IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 17, 2009

Cameron Highlands

sabtu lepas, ade family trip ke CH..
hanya short trip..bukan sket punye short..mmg short gile...
bayangkan la, sabtu tu kul 3 lebih br gerak dr umah..
smp CH da kul 7pm..ape je yg bukak malam2 gitu
ade pun hanya pasar malam..
lepas tu ahad tu, kul 10pagi kuar gi beli brg sket kt pasar sayur tu..
kul 12thgari da kocoh2 blk apartment balik nk kemas2 check out
kul 1 gitu check out..
terus turun ke KL sbb syarul ade keje yg nk dikejar kul 5pm
mmg gile letih trip kali ni..tp best sbb dapat kumpul ramai2

jangan la dok harap gambar aku posing2 kt pokok stoberi, pokok kaktus, ladang teh..mmg takde ok..mmg pegi sana 3-4 tempat jek aku pegi..

tempat pertama: SAMPAI2 KT rINGLET TU, SINGGAH PEKENA TEH TARIK DULU KT LADANG TEH tu..

ni je la gambar yg ade..sbb tak sabar nk smp ke apartment nk jmp dorg

pestime aku mkn scone ni..kekeee

ntah betol ke cara aku makan ntah..men bedal jek
Tempat ke2: Night Market
sampai2 tak sempat naik apartment, kak ina call suh tggu bwh sbb dorg nk pegi pasar malam
sume kena pakai mask ye...


kt sini je la yg banyak gambar nye..tp muke masing2 tak nampak..hahaaa

nabil, nape takmo pakai mask???









noni berangan nk beli glove pink ni..hhaaaa tggu Marsya besar sket ye
lepas beli2 tu teros blk apartment..da letih sgt smp tak sempat nk snap gambar dlm tu..
aktiviti malam tu hanya la dok sembang2 kt meja makan sambil makan..

esk pagi2 bangun siap2 kul 10pagi da nk kuar gi beli sayur..
2 beradik yg sgt stylo ok..rambut mmg wajib pacak..hahaaa comelll
marsya kesayangan makngah..



wan ngan opah langsung tak jalan mana..dok apartment je berehat





tempat ke3: pasar sayur yg aku tak tau nama tempat dia
dan ini je the only gambar yg syarul sempat snap..
lepas tu dia penuh tangan dok usung brg


lepas da balik dr pasar tu, rehat2 kejap smbil siap2 nk check out..aku dok la usung marsya tu..elok senyap je dia


oh abg adam nk ceyum marsya ye..
ni da ready2 nk balik..b4 tu posing2 kt bawah apartment tu dulu

sayang mereka!

macam nk jatuh jek marsya tu aku dukung

mak & abah..


somi noni (tuan sani) tak dpt join sbb kena keje..


family kak ina..


family syarul..heheee kot la next year bertambah kan..aminnnn


tempat terakhir: kedai teh
otw turun tu, singgah beli teh..tp syarul bg 10-15 minit je utk aku beli brg..huhu tak puas ok


beli laju2 teros bayar...tak sempat la nk usha2 keliling tu

tu je la gambar yg ade..trip ni lebih kepada nk lepak borak2 rehat2 ngan dorg..bukan nye fokus nak jalan2 sgt..mak pun tak larat nk jalan..mmg smp2 CH tu mak & abah tak turun2 bilik..dok rest jek..takpe la sekali sekala ubah angin kan..
kitorg je la yg sebok penuhkan bonet masing2 beli belah..heheee
mmg trip yg letih tapi FUN!!!!


12 comments:

Atie.Rashid said...

syok ko ye..satu msia ko jalan...

insyallah...thn depan kuar syana n syarul junior..aku doakan ko ye laling....

ALoNa CintamaniszLite said...

Demi keluarga..tak kesah ler penat2 pun kan. Asalkan ianya utk kebahagiaan..no hal!!! huhu..

Gieyana said...

Yeayy2..Syana g CH..owhhh..aku pon nak pegi lg ar..rindunya kt CH tue..best bangat ngan udara dier ala2 aircond tue...hiks!

SyaNa said...

atie~ laling wey tq eh doakan aku..aku dok pektis dukung marsya tu, da pass la kot..hahaa

cinta~ betol kak..letih2 pun demi family sanggop redah..

gieyana~ gie..huhu mmg best gile CH..antara feveret place aku la ni..tp kali ni tak puas jalan..nnt nk kena repeat blk

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

syana korg duk kt rumah persekutuan tue ker .. mmg best ler ke sana time bkn cuti sekolah ..jln amannn jer tau ;-)

Anonymous said...

amboi ko..sempat lagi bcuti saat akhir sbelom pose ni ek..heheh..

SyaNa said...

diana~ dok eh..kami dok kt Apartment Villa Dahlia

nana~ holiday sambut pose..hahhaaa

SyaNa said...
This comment has been removed by the author.
Mya said...

aku pernah gi cameron highlands sekali je noq... sob sob...

sall said...

Apartment Villa Dahlia semlm b'apa rm??

SyaNa said...

mya~ nnt pegi lg ye..takmo nangis2..kekee

sall~ rm300..tapi puas hati..apartment dia besar gile..siap ade bath tab lg..

Mamamanja said...

bestnya... merata2 dah ko jalan