IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 3, 2009

Sutera Harbour Resort - Magellan

Malam last tu kitorg stay kt Sutera Harbour Magellan. amik hotel ni sbb dekat ngan airport. tambang otel ke airport naik cab RM20 jek..
hotel ni mmg best..service tiptop
beach dia jernih sgt air nye..ngan swimmping pool yg besar
mmg puah ati sgt la..
tapi biliknye kecik sket dr karambunai even harga lagi mahal..

bathroom dia ade tingkap ko..bleh la ko sambil2 mandi bathtab tu ko jengok2 org kt luar..hahaaaa bleh maik cak2 kan..


view sgt cantek..aku amik yg Deluxe Sea View
ok itu saje yg aku nk share ngan korg percutian aku ke SABAH..aku harap entry aku ni dpt bg korg inspirasi utk bercuti ke sana..
dan paling penting jangan soping kt pasar filipin..mahal
kalo mau soping kt pasar malam depan pasar filipin..& sile try makanan kt belakang pasar filipin tu ye..sgt tak mengecewakan

ok semoga berjumpa di lain siaran..
selamat berjalan!!!

7 comments:

sall said...

makkk aiiii...sutera harbour magellan mahal gilo tu...kena kumpul duit dari skrg la.hihihihi

Anonymous said...

lomantik je tgk suasana dlm otel tu..hehehe

A.H.A.D said...

wah bestnye..cantek bilik..

mummy aryan syamil said...

aku nk bodek laki aku suh die ckp kt opis die p sabah ahahahahaa

Anonymous said...

bagus2 jumpe gak entry sabah kau ni
senang utk aku wat preparation utk ke sabah bulan 1 nanti
nak godek2 lg heheheh

mama tisya said...

dpt dk sutera habour mmg best ler...

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

main pun sodap...