IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, August 20, 2009

Nasi lemak kari ayam

eeeiiii tak shedap tau lunch smlm, Nasi Lemak Kari Ayam..pastu ade mcm serunding udang kering..tak shuke udang kerrrinnggg
tapii habis gak la aku mkn (ok tipuu ade seketol nasi tak abis) tapi part kacang goreng ngan ikan bilis tu heaven..rangup :)

ni kurma dr bos.mmg every yr dapat kurma. mcm last yr dapat sekali acar ikan masin kurau..tahun ni takde kot :(
takpe la dapat kurma pn da ok..save bajet :p
tq bos!!!!
yg ni Baklawa dessert dr Middle East. punya la nk rse beli teros. tapiii guna Petty Cash opis..kekee

pastry dia manis.pastu ade rse pistacio..mmg sedap

aku ngan kim tgh feel mcm org arab makan baklawa. kkdg dtg sengal kitorg mmg suke makan2 camni kt opis..tp time bos da takde la..best gak suasana keje tak ramai ni. berdua jekkk..ko buat keje ko, aku buat keje aku. takde nye nk dengki2 naik pangkat ke..konspirasi peringkat tertinggi ke..ttibe je kan cite pasal ni..

-kurangkan manis dlm minuman, lebihkan manis dlm senyuman :D

4 comments:

watyz said...

wei syana...x sedap ek makan nasi lemak ngan kauh kari???
apa kata ko bg aku ckit baklawa ko tu...aku pon nak gak ar rasa cam ne rasa nya...erkekekek....

ALoNa CintamaniszLite said...

Ini bukan gurauan..senyuman Syana mmg manis. Rasanya tu ler membuatkan En.Sharul terus terpikat dari mata turun ke hati, heheh..Tak gitu en.sharul.

Wei..raya balik Tepen bila?

Anonymous said...

aik spesel ek nasi lemak ngan kari heheh..xpenah ku lihat

mama tisya said...

bgs tagline ko tu