IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, August 21, 2009

Cabaran malam tadi

mlm td aku ajak syarul kuar gi makan durian kg baru..pusing2 kg baru tu tak benti pn kt kedai doyan..pastu jalan lagi...dok sembang plak nk mkn western kt HR...smp2 tak benti gak...
ok..pastu sembang2 plak pasal sup Dorai...pusing plak ke sana....tak benti gak hanya pandang jeling2 jek gerai mamak tu..

muke aku da mcm :O &&###*** tapi sabar lagiiiii, perot yg tak lapar pn jadi lapar tahap kebulur...
last2 crite pasal satay plak, ok menuju ke Menara Telekom tu..
pusing 2 3 round cari paking..dlm hati takmo letak harapan tinggi..kang kempunan aku :(
last2 syarul tekan gak pedal break tu...alhamdullilah...
~syarul mmg ade masalah sket mau tekan break tu..kalo ati dia tak sepenuhnye mau benti kt mana2 mmg dia susah nk benti..aku da makin paham dah


dapat gak aku makan satay, walaupun niat asal mau makan durian..huhuhu
nasib la satay situ sedap...adoii ni tgk gambar da leleh air liur aku
teringat 3 cucuk yg tak abis..malas aku mau tapau...
nyesal..nyesal....
muka aku di pagi Jumaat..suci je kan muke :p


5 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

HAHA..
rajin syarul dok servey tempat..
kalau laki aku mmg tak laa..
terus dia carik parking..

waduh...sedapnye sate tu..

mAr@ZiEy said...

bgus tol pasangan Syana & syarul ni..kaki makan..hehe..nnti time bulan pose..agak2 stok cerita makan ko mkin melimpah ruah ke tak ek..hehe

Diarihatiku1976 said...

samalah.. kalau laki akak kan syana.. tanya akak dulu nak makan kat mana... sebab akak ni bab makan cerewat skit..aahahkss

Nana said...

klw aku ngan amrul kan asik2 g makan kt tmpt sama je..hehe..xsuke try tmpt baru tkt xsedap.dia ok aku cerewet bab2 makan ni.hehe

~Atie+Farid~ said...

sateyyyyyyyyy...feveret...gile la camni...na..nanti pose jgn tempek gambo mknn ek..aku merayu ngan ko ni....tulun ek....hahahahahhaa