IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, August 5, 2009

Pengumuman penting

salam kawan2

ok korg kan da tau yg aku nk buat makan2 Sabtu malam ni kan
ade yg kabo tak bleh pegi sbb malam la, sbb jauh la kan
so kt kotak komen ni sile bg nama sape yg dpt pegi..
aku nk pk menu2 ape nk jamu kt korg
sile beri kerje sama ye

bukan takmo buat siang
tp aku takot tak dan sbb siang tu nk amik stok lg nak masak lagi
rse mcm tak termampu jek

menu cadangan setakat ini:
nasi lemak
rosemary lemon ciken


7 comments:

Gieyana said...

aku nak..aku nak..aku nak..tpkan..jauh sgt ar..huhu

Gieyana said...
This comment has been removed by the author.
Nana said...

huhu..siang mmg xleh sebab ada lawan boling, malam lg la xleh..sebab sensorang abe xde dok..ada x sape2 yg sudi bawa aku?hehehe

SyaNa said...

gieyana~ ko jauh di seberang laut tu..hahaaa

nana~ abe ko tak blk ke??

Mya said...

aku tak dapat datang kot. sbb payiet balik PD. huhu..

SyaNa said...

mya~ ala..moh le..girl2 jek

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai bestnya if dpt jumpa ... tp rasanyer kami ada event hari tue .. kalau tak dpt ler singgah ;-)