IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 3, 2009

Sutera Sactuary Lodge ~ Poring

ok tak abis lg story pasal SABAH.. jgn muak ok..hahaaa
kali ni aku nk story pasal hotel2 yg aku duduk..saje nk buat kenangan utk diri sdiri..
atleast bleh jugak korg jdkan guide bile nk pegi holiday ke SABAH.

ok kite mulakan dgn 1st day ye..smp2 airport KK teros menuu ke PORING..stay kt Sutera Sactuary Lodge Poring..amik chalet bernama River Lodge..

ruang tamu yg tak berapa besar


dining hall berada di luar rumah..sgt nyaman di siang hari..di malam hari, menjadi habuan nyamuk la kaki korg

master bedroom yg sgt besar smp bleh main kejar2..hahaaa

bathroom..mula tu aku cari2 mana tempat shower..sbb nmpk sink dgn toilet bowl je kan...pastu try bukak pintu belah kanan tu..jeng..jeng..


rupenye ade shower kt luar ni..haaihhh sgt teruja ok!! mmg idaman aku nk ade bathroom mcm ni kt umah (ye berangan itu penting)..tp cuak gak kot ade monyet2 yg skodengkan..tp da suh syarul usha keliling..mmg 100% selamat
ok ni 2nd bedroom..

attached sekali ngan bathroom yg sgt cantek jugak..

pemandangan dr luar chalet..sgt nyaman tau resort ni..sbb keliling sume hutan2


mmg dr bathroom tu ko bleh dgr dgn jelas bunyi air terjun..sgt releksss





sape2 yg nak kan ketenangan time bercuti tu, aku cadangkan korg dtg sini..sbb mmg suasana nye romantik..aauuwwww :p

utk lebih lanjut, sile klik sini ye:
http://suterasanctuarylodges.com.my/v2/poring.html


8 comments:

ratu78 said...

aku teringin nak g sabah ni...tp tak tau lah bila weh akan kesampaian...kalau hajat kesampaian aku akan rujuk blog ko dah hah :) bab hotel yg romantik tu aku suka tu hah....

cik helena said...

hotel tu menarik la..

I-sya said...

giler best! wei... tempat ni exactly mcm dlm gambo ker?????

SyaNa said...

camar~
... tempat ni exactly mcm dlm gambo ker?????

tak paham..ape maksud ko exactly mcm dlm gambar??
hehehe

A.H.A.D said...

huhu bestnye..leh berjakuzi open air..
nti nak ajak laki aku gi laa

Anonymous said...

aku nk bercuti bawa anak ke sabah romantik ke cuti be3 hahahaha

mama tisya said...

byk bathroom ye

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

main pun sodap..