IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, August 25, 2009

Kad Raya buatan tangan

korg da beli kad raya??? sejak2 da moden ni kan, aku rse mcm kurang jek dpt kad raya. skrg ni selalu dpt sms raya..ye laaa dunia da berubah :p
tapiiii tahun ni aku nk bg kad raya kt member2...tp aku tak beli kt kedai tau..aku beli handmade kad. original from sara


sampul duit raya ni dpt free..tq sara :)
ni la kad raya tu. aku amik kaler purple sempena tema raya tahun ni

cantek tak?? kalo ade yg berkenan, gi la blog sara tu. mcm2 kad dia bleh buat. harga, no worries. ikot bajet kome..aku oder 30 keping jek..ni tgh fenin mau bg sape..hahaaa
sape nk kad raya??? meh la bg address :)


18 comments:

~Atie+Farid~ said...

kasik la aku..kte kan kawan baik...hehehe

mAr@ZiEy said...

Nak gak!!!

mama tisya said...

kt aku kena bg gk..ehhehe

mama_umar said...

tantek wehh, nakk..nakkk...hehhe, xmalu ;p

ratu78 said...

wpun aku tak der blog, aku nak gak :)

Nana said...

wah lawanye anta la kat aku

no 16, lorong enggang 6, taman keramat, 54200 kl.ekeke...poyo je

SyaNa said...

hahaaa nana siap bg address..bagusss nnt aku pos..
sape2 yg nak tu tinggalkan address ye.
sape cepat dia dpt. sbb ade sket je kad ni

mummy aryan syamil said...

ekekeke mau gak
F-G-02 SRI PUTERI APARTMENT,
UKAY PERDANA,
68000 AMPANG
SELANGOR:p

Diarihatiku1976 said...

akak nak gakkk.... jgn lupa tau.. pos...

Lyz ^ EroL said...

lyz pon nk gk...

no.2-11, blok 3, apartment andora, jln ufuk 25/73,
sekszen 25, tMn sri muda,
40000, shah alam,
selangor...

hehehe

syana said...

:)
sape2 yg bg address tu tunggu kad dr aku
so sape2 yg sudi tu sila la tinggalkan address kt entry ni :D

watyz said...

wei...bg la kat aku...sudi ke?

~Atie+Farid~ said...

syana...ni alamat aku

SURIATI RASHID

BLOCK C, TINGKAT 2-16
FLAT TAMAN SEJAHTERA
51200, SEGAMBUT
KUALA LUMPUR...

aku tunggu wey kad ko...hehehe
kalau baik isi la skali duit raya...hahahaha

mama tisya said...

wei dh rmi bg sempt lg tk aku punye ni ..heheheeh....

eryn@mama tisya
no 2 jln SG 5/5
tmn sri gmbk
68100 batu caves sgor

nzh1979 said...

yang oii..sile anto kat akak sekeping..ahaha
sian aku taun ni..pindah umah baru..sure kad raya kengkawan sampai umah lama..sob sob sob..

meh la dtg berbuka kat sini.. kata nak ciom anak dara i.. ekeke.. nanti akak masakkan special utk ko..meh ler

no 26, jln melor 1/5, sg buloh country resort, 47000 sg buloh, sel

sedapnye tgk laok2 ko masak... haih sebulan ni tgk jeorg mkn sesedap.. tolong masakkan sesedap utk laki i..huhu

Anne Zain said...

aku nak jugak tau!

Ayu Jaffar said...

nkkkkkk jugak, dh lama tak dpt kad raya :p

no.12, jln udang kuning 12/KS3, taman udang kuning, 41250 klang


hikkk hikkk malu jekkkk minta org anto kd raya :p

SyaNa said...

ok aku akan teros pos kt sape2 yg bg address
teruja nk pos ni
kekee

so sape yg bg add tu tunggu abg posmen smp ye