IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, August 27, 2009

Lelaki Maskulin

maskulin kah laki ko??
ewahh soalan..camne ha lelaki maskulin tu?? lelaki yg beria jaga ketrampilan ke??
konpius..konpius..ke lelaki yg badan sasa??
whatever la kan..

ni nk kabo, aku beli magazine MASKULIN smlm. hahaa mcm bodoh je kan beli magazine tu. ye la..kan utk lelaki..
selalu aku beli WANITA, RAPI..ni ttibe beli MASKULIN kan..

ade sebab nape aku beli..kalo tak, kose aku nk beli..RM6 ko..
hahahaa kejii kejii



aku beli sbb cover dia ni la..bg support sket kt pelakon yg tgh meningkat naik neh..
pemenang Pelakon Harapan Lelaki Terbaik FFM ari tu
dont play2 ok..

meh support dia :)


8 comments:

PHiRa said...

caiyokkkk bob

Anonymous said...

hehe..ko minat dia ek

zai@umiaiman said...

aku slu cilok bc magazine2 ni kat libary jer.. hhe heh save sket duit...

mama_umar_maryam said...

adakah ko kene mengena dgn pelakon ni?rajin benor ko nk support,ekekeke

A.H.A.D said...

sape tu? camne aku ble xkenal..dia belakon cite pe?

mummy aryan syamil said...

aku mmg minat die...:)

mama tisya said...

maskulin best gk

sall said...

Aku suka tgk bibirnye. bibir dia seksikan hihihihi...
yg penting aku nak mkn McD Free.