IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, August 21, 2009

Gembira dalam duka

aku sedang gembira dalam duka :(
tak sangka benda ni jadi time skrg. nape??? nape???
aku mmg la gembira benda ni jadi tp nape la tak minggu lepas ke? minggu depan ke??
nape kena sekarang???

tak sempat aku nk rasa kenikmatan utk pertama kalinye malam nnt
kecewa!!!!!!

15 comments:

mAr@ZiEy said...

I Think I know..huhuhu

JiEjAh_DeEn said...

hahahahaha period la tuh ..
x perrr ..mmg kecewa tp nak buat lagu mana kannn ..

mama tisya said...

ko dh period ek..tkpe hrp sbr ye..wei lunch nanti jgn lupa dating2 kita

Nana said...

ala..kawan setia pompuan dah datang ek...heheh..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

x per ler syana ... sabar yer .. salam ramadhan buat syana & family ;-)

ppb_ppkp said...

hihii..syana.xpe la..ape leh buat..boleh la ko mkn laie esok..ehhehe...aku harap2 bulan ni aku posa penuh..wakakkkaakkaka..
salam ramadhan buat syana n syarul.dari imah n rizal

Liana said...

syana...tak per lah yer...yang... At list, esok siang masih ada masa untuk ko makan2 hehehe....

watie said...

peyet ea..bru nk ajk terawih same mlm ni..huhu

mummy aryan syamil said...

yangg.....
xleh la nk ronggeng ye ekekkee

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hehee..tak pe yang...
ko leh masak sedap2 tuk syarul nanti..
bleh ko rasa ye tak..
hehe

Diarihatiku1976 said...

lorrr. peyet le tu kan.. syana dah berhenti makan ubat tahan peyet tu ker....

Diarihatiku1976 said...

lorrr. peyet le tu kan.. syana dah berhenti makan ubat tahan peyet tu ker....

Diarihatiku1976 said...

lorrr. peyet le tu kan.. syana dah berhenti makan ubat tahan peyet tu ker....

ratu78 said...

alahai...sungguh kecewa..tak pe lah..sahabat wanita tu hah heheeh

watyz said...

syana...aku pon sama ngan kau...dh 2 hr pose aku x pose ler...