IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 24, 2009

The Curve

semalam (ahad) ari aku malas2 kt umah..bgn pagi2 buat laundry pastu lepak baca novel. pastu tertido balik..pastu bangun tgahari kemas2 dapur..

dalam kul 3 aku ajak syarul gi The Curve sbb nk beli buku kt MPH. tapi syarul suh aku masak dulu takot kang rushing tak sempat balik masak..
ok la saya menurut perintah :D
masak simple dimple jek. sardin + sayur goreng + ikan masin



da pegi The Curve, haros la lalu dpn Big Apple...lama woo tak makan..so beli la 6 ketol


pastu singgah beli air kt pasar ramadhan damai. beli cendol..mahal ok cendol ni..hanya takat letak cendol 1 sudu + gula merah sket + santan + es ketol2 = RM1.50
kaya cepat ko brader cendol..aku rse kalo gitu dlm Rm1.00 udah la kan...gileeee nk kaya cepat



skrg ni MOH ade bg diskaun 50% utk staff BNM.so haros la aku ngendeng2 syarul..rugi la kan kalo tak pegi..antara yg aku sambar..siri SHOPAHOLIC aku da abis baca..ade yg aku beli sdri ade yg aku pinjam kak phira..kitorg mmg suke tukar2 novel..
skrg ni beralih ke Cecelia Ahern plak..tak pernah baca dia tulis. tp ramai kata best gak.
2 buku ni aku hanya bayar RM36++..murah kan..tu yg teruja nk beli lagi tu..tp kak phira ckp jgn amik sama cam dia..tp sume dia da beli..so 2 ni je yg dia takde lagi..(kak..jgn kemut tau aku nk pinjam nnt:p)
syarul mmg tak berapa gemar aku baca novel2 ni..sbb aku suke ralit...hahahaa nassiiib la kan..
ni je la hiburan time aku bosan :)

12 comments:

Izza - Jiejah said...

heheheh bc novel mmg ralit.
aku terpaksa stop beli novel bila dah ada adam ..
hilang feel kalau baca kejap stop,sambung balik huhuhu

Anonymous said...

dah lama xbaca novel..hehe..cari juga BA ek..

I-sya said...

aih.. blog ni x pose ek. wajib tul entry makan2 ko.

wah mcm best jek novel ko beli tu... dh abis kasitau best ker idak ek. ble aku try plak.

aRe_uDear said...

ayu sndiri pun kalo baca novel x bley benti.. tapi laa ni da krg baca dah bz manjang.. neweyy selamat berposer k..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah sopping novels ... nak juge sopping novels ..lama x baca new novel ;-)

zieha said...

wah peminat novel rupenya..
selamat berpuasa:)

Liana Manjaku said...

huhuhu... Dah lama tak beli... Yg hari tu beli pun tak habis baca! MAna nak habis baca... bila ummi baca si kecil pun nak baca. Bagi buku lain tak nak... Nak buku yg ummi baca gak! huhuhu....

PHiRa said...

sbb takut ralit la aku baca novel tak abisss abiss..kekadang lupa ape aku dah baca...huhuhu...

syana said...

jiejah~ aku takde anak pn tak leh ralit sgt :(

nana~ tgk blog ko la ni..kekee

camar~ okies..nnt aku btau sedap ke tak

are_u~ selamat puasa :)

diana~ sbb ade diskaun tu..tu yg kejar beli gak

zieha~ minat sgt2 :D

kimmi~ amboii anak dara tu..kaco umi dia ye..kekee

phira~ wey nnt aku pinjam tau novel ko

idyavie said...

Woih...apsal cam samer jer menu buka puasa umah Vie ngan Shana...almaklumlah same2 busy...itu jer lah yang sempat rembat..beg2 n cash dah Vie antar kay umah mak Shana k...

idyavie said...

Woih...apsal cam samer jer menu buka puasa umah Vie ngan Shana...almaklumlah same2 busy...itu jer lah yang sempat rembat..beg2 n cash dah Vie antar kay umah mak Shana k...

syana said...

vie~ tqvm nyusahkan ko je kan
huhuhu