IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, April 6, 2009

Aku Yang Malas

oohoooo..aku mmg malas skrg ni..malas nk pk bile nk kemas umah..
sbb kan malas mau pk aku upah je cleaner india kt umah aku..
sume sekali RM30..
abis belakang esbok aku dia sapu siap lap2 bagai..
suke....nyaman je rse udara umah aku..

so smlm aku santai sambil tgk dia buat keje..
kejam tak?? nasib la kan..aku da bayor..kalo tak baik aku buat sdiri...

syarul sebok study kt Kolej..aku senang lenang kt umah..sambil ngabis kan duit...hoho...
aku gemarrrr gitu :p



aku cuma basuh baju sajok..bahagia nyeeee

9 comments:

TiNiE said...

eh, akak nak gaklaaa
bak no cleaner tu leh??

helena's said...

eh buleh ke men upah2 camtu??best gile,,hehe

helena's said...

eh abg syarul tu study lagi ke,,rajen2,,

++eden|essey++ said...

ko ni pangai sebiji cam makcik ako...males kemas jek import cleaner bagai...suker lah tuhhh....hahaha

SyaNa said...

kak tini~ kalo nk akak ym sye..nnt sye bagi service baekkk punye :p

helena~ mmg best..baru la shake leg..haah dia study lagi..dulu men2 takmo study :p

ja~ hahaha...aku kkdg angin malas dtg mmg tak leh buat ape la..:)

Liana said...

bestnya...syana....
Kalo kimmi dapat nak gak ler...
Boleh goyang kaki...relex cikit...hehehe

Mamamanja said...

30 hengget siap segala berbaloi ler bila kemalasan melanda..

wehhh memang bleh upah2 gitu ker??? ermm.... bagus gak nih!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

wei..murah ler...
aku nak gak ler..
bg alamt aci tuh..
nk suruh dia kemas umah aku..
tp sebelum dia datang aku saje sepah2 kan barang..
aci tak ??

M@L@ said...

murah ler.. brp jam dia buat @ dah siap trs balik...
nanti ckp dgn aci tlg cuci umah saya sekali bill masuk sekali yer tlg bayo...murah jer.. kater nak perabeh duit si syarul .. hehehehhehe