IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Saturday, April 11, 2009

Bersuka suka..

Sabtu, 11 April 2009- hoho..ari ni sungguh letih..tadi pagi pkul 9.30am da kuar umah..gi bfast kt kedai depan ngan Syarul & kak ina..plannye nk gi amek stok hbag bersama kak ina..
nasib kak ina sanggop teman aku..kalo tak jgn harap Syarul nk bg greenlite aku gi sorg2...
alasan~ takot aku kena bwk lari dlm guni..hahhaha...mcm la muat ye..

so lps bfast dlm kul 10am tu da cergas ke tempat mengambil stok..ho...sgt rambang mata kak ina..hiks..aku jgn la..konpem nye rambang sgt2..mmg kali ni aku amek manyak wooo...korg sile beli ye..mmg cantek2..& murah2 sajok..

so lepas selesai mengambil ape yg berkenan kami mengambil keputusan abiskan sisa2 duit ke sogo..yeahhh..nasib aku ade voucher sogo..tak byk..RM15 je..tp ok la..sape nk bg ko duit free2 hatta 10sen pn :p


kak ina sgt teruja nk soping brg anak2 dia..aku yg sabar kan dia..kalo tak mmg lg manyak dia rembat...sabar kak ina...hehehee



aku jarang pegi sogo ni..ye la jaoh je aku rse..Syarul ni bkn suke redah soping kompleks ni..harap aku la yg paksa2 manje..




tu kaki kak ina tgh tggu turn nk bayor..
antara brg yg aku rembat..tu kaler2 merah tu baju yg aku nk matchingkan ngan olivia red nnt..
sunggoh la poyos...nasib la....



perot pn da krukk..krukk...kite makan McD yg ade set murah tu..sbb tgk jam baru pkul 2pm so sempat lg...jimat..jimat...



ni la stok hbag..sgt suke aku...tak sabar nk posing ngan stok baru..esk la..ari ni penat..



*heran..muke tuan blog tak de...huhuhu...

6 comments:

zai@umiaiman said...

bestnyer shoping... aiii jugak ler yg melepak kat umah satu hr.. hihi...

ppb_ppkp said...

amboi,.,,.,sakan...
mcm mana nak jadi pengo,men tegar ni ek

SyaNa said...

zai~ tgh sopping mmg best..blk kire duit tak best teros...huwaaa...

imah~ komen byk2 :-)

helena's said...

beg saye ade tak??hehe

M@L@ said...

wah best nyer shopping... biler nak tayang semua stock baru tue...

Mamamanja said...

udah tengok beg tu.. cantik2 gak