IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, April 23, 2009

Berlibur Part 4

ok sambung lagi...

lepas dorg da catwalk atas stage turun ke bawah di sambung plak ngan nyanyi2...

faizal tahir & sape ntah..tak sedap dia nyanyi..baik la faizal sorg lagi sedap


faizal agak gemok..rambot pn da pendek...


kak phira yg minat gile..


ni azharina..sore powerfull...



ni aku tak kenal...



kak azizah & farid kamil



owhhh kimm sgt lumayan smlm..hahhaaa



sesi cabotan bertuah






yg tgh baek punya posing snap gambor tu kakak table kami gak tu...hehehe








ni sume dok pakat turun stage amek penonton utk di dera


tgh tggu kimm gi toilet..nmpk shiela kt luar..omaknye sgt la cantek..muke remaja jek


sapa ituuu???? coba tekaaa....


kimm da sonok tu...jeng..jeng..jeng...


tu dia...fahrin ahmad...


irwan syah..muke jambu abis..mai suke sgt la dia ni..





siti sarah tgh di usik..

seksi gile dia ni..body lenntikkk abiss

ok ptg kang sambung sket lagi...
*gambo kurang kualitinye...ateee amatur :p

7 comments:

mama tisya said...

aku jelosssssssss tgk kim dpt bergmbr ngan fahrin..yg lain2 aku tk minat sgt tp fahrin aku sukeeeeee....ekkekekeke..syana ko tkde snap ke ngan artis

helena's said...

uii ramai jejaka yg saye minat disitu..haih jeles gile..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

wah....azharina kelihatan buncit..
jahat aku..

encem2 siuttt

Anne Zain said...

oit...apesal ko takde amek gambo ngan artis ni? ekekeke...weh apesal si siti sarah tu kai baju cam tu...dah cam ape aku tgk...tak tersebut rasenyer...hhahaha

SyaNa said...

korg..aku hanya tukang snap gambo kimm jek..ateee bg can ler dia bersedap2...hahhaa

Liana said...

huhuhu... Kimmi tak kisah artis2 tu! Tp, yg kimmi kisah, makanan2 tu! Mesti sedap kan... Bila lah orang nak belanja kat Hotel Istana ye... huhuhu

Mamamanja said...

ooo ko bagi can kat kim erk??? patut x nampak gambo ko... asyik gambo kim jerk :p