IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, April 20, 2009

Sotong Busuk..

lepas anta syarul blk ke umah teros menuju ke umah mama secara sendirian..
dgn berbekalkan ayam LRC seekor...mula2 aku tipuu mama ckp aku buat ayam tu..hahaha
percaya tu dia mula2...terer anak mu ini ye...


korg suke makan sotong busuk ni??? mama br blk kursus kt lumut..dapat la mkn ni..sedap tau..busuk2 pn lazatttt



sofea yg da jadi kakak...kak phira selamat bersalin pagi td kul 2am..kt hospital ampang puteri..



kakak sofea...

pastu mai bg buku resepi salad...kenapa dia bagi???

ni ha..siap tulis note lagi..hehehee

tq mai...

7 comments:

helena's said...

kehkehkeh,,comel gile la mai bagi buku cenggitu..suke lak tgk.nt kongsi resepi ek,saye ngah diet gak ne..huhu

Liana said...

hehehe...Bagusnya...
Nanti boleh syana pelbagaikan menu diet dia! hehehe

M@L@ said...

dpt buku resepi tu byk ler menu pelik2 nanti.. tayang jgn tak tayang..

ratu78 said...

aku suka gak makan itu sotong :)kalau dpt makan tu ralit weh...tul lah ckp ko tu, busuk2 pun sedap hehehe

Mamamanja said...

sedap sotong tu

Anne Zain said...

wahhh....ko dpt buku diet eh...kene semangat ni..aku kalo ada org bg buku pon...pyh nak tebal semangat diet ni...ahahaha...comelnye pic si piah tu lentok paler..

Anne Zain said...

lupe plak nak komen pasal sotong ni...hahaha...sotong ni yg takde gula tu aku tak suke sggt rase dier...payau tekak aku 4 5 jam....tp yg ada gula tu leh lagi...tp jgn manis nau....penin paler aku