IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, April 29, 2009

Mesej Dari Inbox

aku bukak friendster tgk ade mesej ni..so mau share ngan korg sume..berhati2 ye..

Hal ini berlaku di KL baru2 ni.. Saya dapat tahu dari kakak ipar saya cara baru orang memperdaya perempuan untuk dirogol. Kawan dia sendiri yang telah menjadi mangsa. Kawan dia keluar ofis agak lewat iaitu agak2 dekat malam juga. Dia terserempak dengan seorang kanak2 menangis di tepi jalan. Kerana kesian, dia hampiri dan bertanya budak tu kenapa dia sorang2 petang2 begini. Budak tu kata yang dia dah sesat dan minta dihantar balik ke rumahnya. Budak tu kemudiannya menunjukkannya sekeping kertas yang tertulis alamat rumahnya. Perempuan ni kira berhati mulia, tanpa mengesyaki apa2 terus bawa budak tu ke alamat berkenaan. Setibanya di rumah itu, dia pun menekan loceng pintu.. Sejurus kemudian dia pengsan lantaran loceng berkenaan disambungkan dengan wayar berkuasa tinggi.

Hari berikutnya apabila dia tersedar, dia berada di sebuah rumah kosong di kawasan berbukit, dalam keadaan telanjang. Kondom ada di merata2 dengan air mani berhamburan. Tak kurang 20 kondom semuanya. Dia langsung tak mengenali penyerangnya. Begitulah jenayah akhir2 ini mensasarkan mangsanya. Jika terserempak dengan keadaan sebegini, jangan sesekali turuti kemahuan kanak2 itu, sebaliknya hantar je dia ke balai polis yang berdekatan.

P/S: Hantarlah kepada rakan2 anda yang wanita supaya mereka berhati2 & hantar pada rakan2 anda yang lelaki supaya mereka boleh memperingatkan adek2, kakak2 & ibu mereka. Selamatkan mereka dari menjadi mangsa syaitan yang bertopengkan manusia. Jangan biar naluri keperihatinan mereka mendatangkan bahaya pada mereka sendiri


tak salah kalo percaya....

12 comments:

M@L@ said...

bahaya betul lah skrg ni mane pegi kena hati2...mcm2 leh berlaku...

Liana said...

pernah gak dapat email cam nie... Macam2 kan jenayah sekarang nie! Oleh itu jangan kita percaya pada semua orang! hahaha....

Mamamanja said...

banyak kali dapat kat email

~Atie+Farid~ said...

astaga..........dunia skang....

Anne Zain said...

mcm2 je skrg nieh...nak wat baik @ cari pahala pon jd ragu2 dibuatnya....isk. ada ape2 yg kite jumpa tuh...tepon jek la polis...biar polis yg settle...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

skang ni memacam kan..takot tau!!

ppb_ppkp said...

ya allah..mcm2 kan skrg ni tipu daya orang..so kena berhati2 kan..
re: syana..tu la...imah keje kat entry point..so cuti dibekukan..huwaa.....kat thailand pon dah ada 1 mati sebab swine flu ni...so....kena terus buat screening...adoi....

~Eila @ Along~ said...

syana..aku pernah jumpa budak gini..menangis pastu suh antar ke mana ntah..dan2 hubby aku tarik aku masuk lam kete..buat tak layan...kalo aku ingat nak hantar balaiii jee..

helena's said...

ya Allah...takutnye dengar,,mintakla dijauhkan dr bende2 buruk..

reen said...

uihhh...seramnya...x pnah lak dpt email cmni...bahaya tul!!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kesian ko..bz benor..
satu pon ko x reply..hahahaha

ratu78 said...

skrg ni mcm2 cara org nak lakukan jenayah, tak salah nak caya pada artikel ni, kita kena berhati2 yg amat dlm dunia moden ni...org yg wat baik tak semestinya baik..susah kan...tak tau nak bezakan mana baik, mana jahat...moga Allah lindungi kita semua....