IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, April 28, 2009

Jalan2 Bersama Jiran Anda

semlm kul 8 mlm aku bersama Syarul telah keluar together2 ngan jiran kami..
jiran atas umah..sgt mesra kan kami...hahaha
semangat kejiranan kena ade...

ni la muke anak jiran ku...chinese tau dorg ni..aku panggil budak ni gegirl jek


kami ke Setapak....setapak ye..bukan dua tapak....

tu Syarul bersama jiran Mr & Mrs Yap...malu aku nk amek gambar secara terang terangan...


lepas ke Setapak kami makan2 kt area Taman Melati...tp malu la aku nk snap..tangan dok gatal nk snap2..

nnt aku akan jaja kesah Setapak bulan depan ye..
bile aku da settle operation..hahhaa lama nye...sabau tau...

7 comments:

Gieyana said...

Syana ~ muhibbahnyer ko..jiran aku x pon! hal masing2..Chinese gak! huhuhu..

Ummi Nuhlan said...

syana....bagusnya hang...
eh syana..bulan depan 2 hari je lagi tgl..
ko kena operate bila???semoga selamat..amin

Diarihatiku1976 said...

amboi.. muhibah dan semangat perpaduan ko ekk.. so.. all the best ekk syana... sorry aku tak dapat pegi tgk ko operate sebab aku hadle kursus ..

Izza - Jiejah said...

wahhhhhhhhhhhh esok dah start cuti ekk syana ?

wish u luck .. harap² operation kali ini sgt² berjaya , dan lepas tu ko leh conceive ngan jayanya hehehe

Unknown said...

Syana, x salah kalu kiter berbaik2 ngan jiran even china sekalipun.. kalu tgh susah ke suami xde ker, ape2 hal leh mintak tlg kan.. kiter x tahu... Lagipun kiter negara majmuk.. x salah bersatu padu... hik hik hik

Liana Manjaku said...

wa...baiknya...sangat muhibah ler... Nanti balik nak ajak Ina Naim gi jalan2 ler...hahahaha

Mamamanja said...

syana,
ko p kedai yg mana 1 weh??? hahaha