IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, April 17, 2009

Chit Chot

pas tgk exora tu tekak aku nk jugak makan pisang goreng..padahal jam da nk dekat kul 7..ade ke org jual lg???
cari2 ade lagi kt area umah aku tu..mmg napsu syaiitoonnn..
manyak woo aku borong..RM5 aku beli...campor2 la..da sama rege ngan tampal tayar..cisss mmg screw btol la screw tu..takpe..nxt week gaji...hahahaa..weyy tgh2 gawat ni sume kena kire...hiks..


ni la goreng pisang & co..mcm2 ade..



ni plak antara gadget baru utk bisnes aku..tantek tak???


ok..tu je nk tunjuk kt korg...
selamat bercuti pada yg tak keje esk..
pada yg keje...lalalala...keje elok2 ye... :p

12 comments:

Beautiful Disaster said...

nak kopok lekor secawan??hahah. ptg ni nk g beli lah. suke kan letak gmbr mknan. tau org peknen cmni lah akibatnye. mesti dptkn jugak.

mama tisya said...

pisang goreng lg wei...kekeke..br td mkn pisang goreng cicah aiskrim...hahahaha

Mya said...

tetiba teringin nk mkn kopok lekor.. yumm yumm..

Mamamanja said...

mesti udah sejuk bedi pisang goreng tuh? :p

gee ryder said...

pe gadget tu?

SyaNa said...

beuty~ hehee ngidam teros??hiks

erryn~ aku da kena sampuk antu pisang

mya~ gi cari..panas2 sedappp

mama~ sejuk la..da nk tutup

gee~ cop :)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

sedap nye pisang goreng tuh...
hihi
uitt...aku pon nk beli lah gadjet cm ko tuh..
haha

Liana said...

syana berapa puloh cop tu yer?
Tangan nie dah kebas menulis alamat orang ler...hahaha

cintaKusayangMu said...

kak...qis pn dr aritu nk bikin gadget utk stylobubble..tp smpi la ni lom buat lg...sabor je la...tlg buatkn bleh?hahaha

ar-adawiyah said...

sikitnya syana RM5 camtu...kat K.Kangsar temapt keje aku kan RM3 tu leh jamu 6 org makan...syorga beb...tapi banyak gak mak cik pak cik yang pandaiiiiiiiiii...barang murah tapi jual mahal ala-ala duk bukit bintang....

helena's said...

tetibe dapat idea nak beli gajet camtu..haha

sall said...

yg penting aku nak “MAKAN MCDONALD FREE?????”