IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, April 2, 2009

Musim Mengetag..

aku sudah ditag oleh mamamanja yg tak brape nk manjakan aku :p

1.Letakkan gambar profile anda



dulu gambar lain..aku br tukaq :p..sbb mcm tak sesuai jek yg dulu tu..



2. Terangkan apa maksud gambar itu?

maksud nye...KU BAHAGIA!!!!..bahagia smp nmpk ketiak..


3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?

sbb cun..background ye cun..utk yg tak reti nk snap2 pitcher ni aku rse da cun abis da tu..


4. Tag 5 lagi blogger

~ jaja (sbb beria dia mintak aku tag dia :p)



~ kak tini (sbb dia pernah tag aku..so aku balas..ngeh...ngeh..)

~ mya


fuhhh..cukup da 5..jenoh nk cari yg bertuah..kekke *ayat cover b4 kena marah mengetag org :p*
ok hadiah utk yg telah buat tag ni..sile amik award tu sekali ye...percaya la...aku ikhlas...:D
juga kepada sume yg ade dlm blog list aku..sile la amek..aku mmg suke baca blog korg hari2...

9 comments:

jiejah said...

tag lagik ?
miahahahaha nasib baik aku rajin ;0

Mya said...

aku ada hutang satu lagi tag dgn ko syana oii... aku akan buat. tp cam biasa la. ko kena sabar menanti selama 80tahun. huhu..

TiNiE said...

yeyyy..kena tag..takper, akak kopi pes dlm draf dulu, once setel..zasss publish..

Mamamanja said...

bagus... bagus...
selesai tugasan yg diberi

nak buat sendiri tag lain plak pasni pastu nak pas kat ko :p

helena's said...

seb baik tak kene tag..hehe award tu bleh amik ke??hikss

syg kamu banyak!

Mamamanja said...

mana entry baru weh???
lambat plak..
kata tegar :p

++eden|essey++ said...

yabedabedaduuuuu...dah buat dah syanaaaaaaaa...nnti tag ako lg yea..

mama tisya said...

lama dh tk wt tag

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????